TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Siste oppgraderinger av Celica'en

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #44396  av CelicaGT

Har tatt litt bilder av det siste som er komt på bilen, med unntak av leppa bak. Glømte den :lol:
Vedlegg
Apexi filteret. Grommlyd!!!!
Apexi filteret. Grommlyd!!!!
Resize of DSCF0001.JPG (79.07 kiB) Vist 2438 ganger
7x17 TSV VENOM (VX1) på FAlken dekk
7x17 TSV VENOM (VX1) på FAlken dekk
Resize of felger2.JPG (52.82 kiB) Vist 2435 ganger
Kvite instrument fra speedhut
Kvite instrument fra speedhut
Resize of Resize of DSCF0009.JPG (26.79 kiB) Vist 2432 ganger
Bilde av instrumentet i blått. Har bryter så eg kan dimme lyset og skifte over til grønn farge også
Bilde av instrumentet i blått. Har bryter så eg kan dimme lyset og skifte over til grønn farge også
Resize of Resize of Instrument1.JPG (38.14 kiB) Vist 2431 ganger

#44398  av yeah580

NICE!

Vil ha sånne felger! Men må utsette alt av bilstasj til senere. Skal kjøpe meg sykkel på lørdag. 8)

Edit: Whoopz.. kom mere mens jeg skrev jo.. Enda mere fint å kvile øyet på. :)

#44563  av yeah580

Litt off topic kansje.. hehe.
Ikke no stort.. -89 Yamaha FZ 750 Genesis.

#44574  av CelicaTurbo

likte den stylingen der, diskret og enkel :)

#44639  av Dice

Nice.

Hvordan får du det instrumentpanelet til å lyse blått. Er det Elglow eller?

#44694  av Speeder

Pen bil! Liker de sidekjørtene der, tror jammen meg jeg vil ha slike selv 8)
Har du lakket intreør detaljer selv? Hvordan holder det seg, med tanke på riper og slitasje?

Har vel fått deg grom lyd over 5k rpm nå, tenker jeg :D

#44781  av Dice

CelicaGT skrev:Instrumenta er kjøpt hos http://www.speedhut.com.
Er lys i folien. KAn skifte mellom blå og grønn på min. Kjøpte litt dyrare omformer/bryter.
Var det vanskelig å fikse eller?

Hva gjorde du? Toyparts ville ha 3000 for jobben inkl el glow, derfor lurte jeg på om jeg kunne gjøre det selv.

#44802  av chris

Dice skrev:
Er lys i folien. KAn skifte mellom blå og grønn på min. Kjøpte litt dyrare omformer/bryter.

Hva gjorde du? Toyparts ville ha 3000 for jobben inkl el glow, derfor lurte jeg på om jeg kunne gjøre det selv.
ehm.. 3000 for å bytte instrumenter.. ???

#44830  av CelicaGT

Speeder skrev:Har du lakket intreør detaljer selv? Hvordan holder det seg, med tanke på riper og slitasje?
Ja, har lakka det sjølv. Brukte vanlig lakk + klarlakk. For at det skal holde seg polerer eg intriøret samtidig med bilen :D :D

#44831  av CelicaGT

Dice skrev:

Enkel jobb, berre og gi seg tid og studere før ein begynner å bryte å knekke på instrumentet. Kan skrive ein gjennomgang som ADMIN legger ut på hovedsida..

#44842  av CelicaTurbo

skriver du en gjennomgang kan du bare sende den til meg på epost så legger jeg den ut :) kristian@ts-ogn.no

#44867  av Dice

CelicaTurbo skrev:skriver du en gjennomgang kan du bare sende den til meg på epost så legger jeg den ut :) kristian@ts-ogn.no
Nais :P