Da var påsken vel overstått, og go bilen tok selvfølgelig kvelden mens jeg burna i strømstad.
Har ikke orket og titte så nøye på det enda men dette hendte:
Sjekka olje før årets første start, mangla nesten 2 liter! :/ (skamme seg) så måtte ned på verkstedet og hente det.
Varsellampen for mototr lyste et par ganger på vei til strømstad, men ga seg etter 3-4 sekunder hver gang, og skulle jo tross alt til strømstad.. (skamme seg mer)
Etter en kjempefin burnout var servoen død, 5 sekunder senere kokte den.
Åpna panseret, reima var av. Begynte og plundre med og få den på da jeg oppdaget et løpehjul som lå under bilen!
fikk ikke sett årntlig etter, men tror det var det nederste løpehjulet (dynamo?). Så ut som om det bare var vulket fast og at det spratt av?
skal ned og titte på det etterpå, men gruer meg
noen formeninger om hvor dyrt det blir?
download/file.php?mode=view&id=43473
Har ikke orket og titte så nøye på det enda men dette hendte:
Sjekka olje før årets første start, mangla nesten 2 liter! :/ (skamme seg) så måtte ned på verkstedet og hente det.
Varsellampen for mototr lyste et par ganger på vei til strømstad, men ga seg etter 3-4 sekunder hver gang, og skulle jo tross alt til strømstad.. (skamme seg mer)
Etter en kjempefin burnout var servoen død, 5 sekunder senere kokte den.
Åpna panseret, reima var av. Begynte og plundre med og få den på da jeg oppdaget et løpehjul som lå under bilen!
fikk ikke sett årntlig etter, men tror det var det nederste løpehjulet (dynamo?). Så ut som om det bare var vulket fast og at det spratt av?
skal ned og titte på det etterpå, men gruer meg

download/file.php?mode=view&id=43473
Vedlegg
Båtracegutt som brått ble bitt av bilbasillen!