TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• reg reim og pakknigs sett til 3s-gte (2-gen)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#44564  av Christian

Kjøpte gjennom toyota, komplett pakningssett til 3gen kosta 2500,-
Reg reima koster rundt 460 mener jeg... :)

#44786  av sleeper

hm... men hvor får jeg kjøpt strammehjulene uten og bet 2k for hver av de da?

#44790  av hovik

Skulle fiksa TS-OGN deal med Funnemark. Noen som kjenner noen i systemet der som kan fikse det ?

#44803  av Christian

Kjenner en som nettopp har begynnt på toyota...kan høre om det er noen mulighet...

#44804  av Christian

sleeper skrev:hm... men hvor får jeg kjøpt strammehjulene uten og bet 2k for hver av de da?
Mener du de til reg reima, mener de koster ca 400 pr stk jeg, kan sjekke når jeg kommer hjem :)

#44805  av sleeper

har hørt på funnmark og der skulle de ha 2.5k for strammehjula....(3.3k for sett med reim)

#44829  av CelicaTurbo

synes den prisen høres litt snodig høy ut jeg...

#44882  av chris

sleeper skrev:har hørt på funnmark og der skulle de ha 2.5k for strammehjula....(3.3k for sett med reim)
iik.. det kan da umulig stemme..?

#44932  av Christian

Skal vi se........løpehjul nr 1 kr 648 og løpehjul nr 2 kr 317 + mva
Delenr 13505-88480 og 13503-63011

Merk deg at dette er til en 3gen, men prisen på dette bør jo være rimelig lik :) Samme delene for alt jeg veit...

#44957  av 2fast4u

Prisene til Christian stemmer ganske bra. Løpehjulet (13503) er likt på flere "S" motorer, men strammeren (13505) er forskjellig før og etter 05/91, det samme med registerreim før og etter 05/92.
:wink:

#44970  av Speeder

hovik skrev:Skulle fiksa TS-OGN deal med Funnemark. Noen som kjenner noen i systemet der som kan fikse det ?
Hva med å ordne noe som gjelder hele landet? eller vil dette være vanskelig å gjennomføre? Vet att opelklubben i allefall har slik rabatt...

#44986  av CelicaTurbo

før vi kan få noen slike rabatter trenger vi medlemskort som kan identifisere oss som medlemmer.. Goose jobber med noe slikt men han har vært litt opptatt med andre ting den siste tiden, bl.a. vår dekning i Toyotas kundeblad :)

#44989  av Speeder

CelicaTurbo skrev:før vi kan få noen slike rabatter trenger vi medlemskort som kan identifisere oss som medlemmer.. Goose jobber med noe slikt men han har vært litt opptatt med andre ting den siste tiden, bl.a. vår dekning i Toyotas kundeblad :)
Jupp, klar over det:) Bra det er noen ildskjeler. Men det er sikkert ikke en umulighet å ordne litt gode rabatter?

Skal bli artig å lese toyota ekspressen når den kommer ut :P

#45025  av sleeper

hm... må vel sjekke hvilken strammehjul jeg har da siden motoren skal være en 92 mod.....