TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• en rød og en sort mk2 i porsgrunn

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #353468  av stianøverland

stod en rød mr2gti på parkeringa ved gamle politistasjonen i porsgrunn. så rimelig orginal ut.

står til vanlig en sort mk2 gti på parkeringa ved funnemark porsgrunn, tror han/henne jobber der.

noen her ?
 #359833  av stianøverland

så disse bilene i dag igjen. den sorte er sikkert ikke her inne for den var det en eldre dame som kjørte.
men den røde er det en unggutt som kjører.

begge bilene har prelift lykter bak.
 #360362  av stianøverland

så disse to igjen i dag. møtte først den sorte, 1 minutter etter møtte jeg en toppløs rød supra mk4, et par minutter etter det møtte jeg en grå mk1, og 5 minutter etter møtte jeg den røde mk2'en. alle sett på hærøya/øyekast i porsgrunn
 #360473  av stianøverland

aaha=) rart :P har hatt den et år :P men den var sort i fjord :P. første gang jeg har sett supran din også :) turbo eller na ?
 #361253  av The Ghost

Kjører rundt i en rød Mk2 90mod nesten helt orginal, men har hvite blinkere og lexus lys bak ....
Kjører for det meste i skien, så faktisk en gul mk2 i skien idag idet jeg parkerte bilen i byen, hvem er eier av denne ?

Noe mer info om treffet stianøverland ?