TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• N/A Supra til hmsilset?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #44646  av @lpher

Tenkte jeg skulle ta en liten titt på hva N/A Supra'ene går for for tia :)

Ref:
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=3511

Ser ikke ut til å være noen umulighet å få tak i en 93-95 Supra N/A til rundt 11-13 medium store dollarsedler :D Ikke helt strøkne..men dog....greie eksemplarer ser det ut til :)

Hvilket igjen skulle bety ca. 200' - 250' ferdig i norge... + eventuelle ombyggninger til ECE...så det er bare å sette igang jakata! :D

@lpher

#44648  av tbergstad

Hmm... hvor mye pulver er det i en N/A supra da?..

#44659  av @lpher

220hk originalt...men det er såpass god vektfordeling i bilen at jeg tror den skal være rimelig artig på svingete veier :)

Skulle vel helst a hatt 5-trinns manuell på denne da...for å få utnytta de hestene best mulig...

@lpher

#44685  av chris

Supra uten turbo blir jo som ei jente uten pupper... mangler et par godiser.

#44697  av hmsilset

chris skrev:Supra uten turbo blir jo som ei jente uten pupper... mangler et par godiser.
jenter kan tune seg opp med silikon,og biler med turbo 8)
Det viktigste for meg er å prøve noe nytt! Skal leite
etter supra i hele vinter,men takk for at du bryr
deg allerede nå @lpher!! Jeg skal ha mr2`n min
ihvertfall til jul!Den har gått så lite og er så strøken+
at den har litt ekstra snacks at jeg skal glatt klare å
få 130000 når jeg selger den! har 12 alu+ nye dekk,konidempere,
remus endestusser,94+lykter og momo ratt/kule.

#44712  av @lpher

chris skrev:Supra uten turbo blir jo som ei jente uten pupper... mangler et par godiser.
Hmmm...vi kan jo bruke denne metaforen på MR2 også da LOL :D

Chris: youve got a titless car!! :D :D :D

Eller...blir kanskje litt rart med bare en tit..chris? :D

@lpher
 #44714  av Dice

@lpher skrev:
Hvilket igjen skulle bety ca. 200' - 250' ferdig i norge... + eventuelle ombyggninger til ECE...så det er bare å sette igang jakata! :D

@lpher
Du kødder????

Hvor finner du de bilene da, ebay og usa??

Noen som kjenner noen eller :P ??

#44733  av spkstrp

skjønner chris litt, det ligger liksom i lufta at en supra har tt om du skjønner hva jeg mener,, ;)
Men selv kunne jeg godt tenkt meg en na. Bare det blir litt grommere lyd (les flere stempel i aksjon) og en deilig og morro bil å cruise med, så driter jeg i om jeg slår "alle" ut av lyskrysset osv... :roll:

#44735  av chris

@lpher skrev:

@lpher
hehehe

du vet.. jeg kjører ei lita jente jeg, flatbrysta. har ikke fått utvikla pupper ennå :D

men faen, kan jo ikke mekke singelturbo nå.. noen som kan bygge en twinturbo utav 3S-GTE ? :D

#44737  av spkstrp

chris skrev:
@lpher skrev:

@lpher
hehehe

du vet.. jeg kjører ei lita jente jeg, flatbrysta. har ikke fått utvikla pupper ennå :D

men faen, kan jo ikke mekke singelturbo nå.. noen som kan bygge en twinturbo utav 3S-GTE ? :D
Why? er ikke "twin entry turbo" bra nok? :P :roll:

#44738  av chris

spkstrp skrev:
Why? er ikke "twin entry turbo" bra nok? :P :roll:
Hehe, blir jo likevel bare en .. eh.. pupp :P
 #44772  av @lpher

Dice skrev:
Du kødder????

Du fikk med at det er non-turbo utgaver vi snakker om her ja? :)

Skal du ha deg US-Supra så er nok Autotrader eller Supraforums your best bet ja...til dels ebay også..men der er det VELDIG mye rart :D

En annen ting er jo kostnadene med å bygge den om til ECE også da...lykter foran og bak...setebelter etc....men her går det jo ann å trikse litt da :)

@lpher

#44775  av spkstrp

Hvor importerte du din fra @lpher? må man importere na fra usa?

#44776  av @lpher

spkstrp skrev:skjønner chris litt, det ligger liksom i lufta at en supra har tt om du skjønner hva jeg mener,, ;)
Men selv kunne jeg godt tenkt meg en na. Bare det blir litt grommere lyd (les flere stempel i aksjon) og en deilig og morro bil å cruise med, så driter jeg i om jeg slår "alle" ut av lyskrysset osv... :roll:
LOL...det var sånn det begynte hos meg også! :D Men..jeg er helt enig med det du sier...heller N/A Supra istedet for ingen Supra! :D

De ser jo klin likedane ut også da! :D

@lpher
 #44777  av Dice

@lpher skrev:
Dice skrev:
Du kødder????

Du fikk med at det er non-turbo utgaver vi snakker om her ja? :)

En annen ting er jo kostnadene med å bygge den om til ECE også da...lykter foran og bak...setebelter etc....men her går det jo ann å trikse litt da :)

@lpher
Yepp, det fikk jeg med meg.

Men ECE, er det europeiske standarder eller? Kom visst en ny lov nå som godskjente orginale amerikanske lykter og belter. Tror jeg leste om det i amcar.