TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Er det noen rundt Ã…sane som kan tenke seg Ã¥ se pÃ¥ en Rav4?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #358577  av angrykid

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=21821018 er en bil jeg veldig gjerne kunne tenkt meg å fått litt mer informasjon om. Jeg skal selv ta kontakt med selger i morgen og høre om de er interessert i innbytte på lexus'en min. Hvis de så er, så hadde det vært toppers om noen her kunne tatt seg bryet med å se på den og prøvekjøre den for meg, for etterpå å gitt meg en liten oversikt over pluss og minus med bilen etter prøveturen. Det er litt langt nedover til Åsane, kun for å se på en bil som kanskje ikke helt tilfredsstiller krav og ønsker. :)

Så om noen vil ta på seg jobben, så vil dere få ett veldig stort pluss i boka hos meg. :)
 #358635  av lexusmann

Rav4 med 2 dører har jeg aldri sett før, spesielt det da... :wink:
 #358680  av angrykid

Det er ikke så alt for mange av dem rundt omkring. Men de passer meg og mitt bruk perfekt, og så koster de mye mindre enn en 5dørs rav, så det hadde vært kjempebra om noen i åsane området kunne tatt seg bryet med å stikke bortom å se på den. :) Trenger ikke noen grundig gjennomgang av bilen, men litt om eventuelle rustflekker, lakkskader, bulker etc. Generell stand på bilen.. :)
 #359998  av BrennaRacing

Fått noen til å se på den? Jobber i Bergen for tiden, men slutter såpass sent på jobben om dagen, så tviler på at Toyota er åpent da.

Men skal hjem på torsdag om 2 uker. Kan muligens stikke innom der på vei hjem
 #360174  av angrykid

Heisann. Nei, var ingen som meldte seg til tjeneste, og nå har jeg slått det litt i fra meg pga problemer med å selge lex'en. :-| Så da må jeg bare avvente litt.. Men hjertelig takk for tilbudet. :)