TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Trenger nytt sidespeil

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #359751  av mailman1

Så. Hegre sa di ikke kunne skaffe nytt speil til meg. Så jeg vurderer å kjøpe custom. Lå en original på ebay, rød. Sto det var høyre, som jeg trenger. Men bilde viste en venstre. så driter i det.

http://www.ilovebodykits.com/product/23 ... 6_Mr2.html

Disse var ikke dumme. Men hvordan er regelverk i norge på slike ting. Må disse ha noen form for tüv godkjenning for ikke havne i svarteboka til vegvesenet? Og er det bare å koble opp blinkerne, uten å fjerne di gamle. Er det noen regler for at du bare kan ha X antall blinkere?

Er det noen andre plasser dem selger speil til MR2 ?
 #359753  av TrustNo1

Litt OT, har disse el-justering?
 #359755  av stianøverland

det er ikke noen regler for hvor mange blinklys bare de blinker i riktig "takt" og de skal syns fra alle vinkler på bilen.. men selvfølgelig alt med måte :P
 #359762  av mailman1

vet ikke om dem er elektriske. Det står jo ingen plass. :(

Stian, takk for opplysning :)

RETTELSE:

Det står jo Spec D Manual. du får dem i auto også :p

Dvs. da heter dem Spec D Power. Og det blir disse jeg kommer til å kjøpe hvis jeg kjøper.
 #359765  av FireWalk

jeg har 2 stk orginale speil liggende som du kan få kjøpe billig om du er interessert. De er elektriske, og fargen er rød.
 #359773  av mailman1

Ja det er jeg intressert i. Ser ut som originale speil er et satan å få tak i. Skal gi beskjed i mårra.

Hva skal du ha for dem? er ikke forskjell fra årganger på speil vel?
 #359781  av Sven

Kjøp originale :o
 #359791  av FireWalk

speilene er lik gjennom hele perioden. Eneste forskjellen er om de er elektriske eller manuelle. Skal sjekke opp pris når jeg kommer hjem, sitter på jobb nå og stresser for å bli ferdig for dagen :)