TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Vært Ã¥ henta meg bil i dag:)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #360376  av Zepticon

Tja si det, planer har jeg nok av, men tror det blir noe i rettning TopSecret sin utgave. Mulignes en litt mer moderne motor også...
Dersom staten knør seg til å lage eget godkjennignsorgan for ombygginger blir det vell v8. Om ikke så må jeg vell slakte en is200:)

Tilstanden er forholdsvis bra, litt rust her og der, spesielt under dørene og en av hjulbuene.
 #360838  av Zepticon

Haha :D skal ha denne til jeg dør :D
Viste seg at den, etter 10 år i garasje, ikke er vanntett. Har stått på parkeringsplassen utafor her i 5 dager, og i gårkveld var jeg å sjekka den og fant til min overaskelse et lite svømmebaseng i dørken.
Så i dag har jeg tørket den og fått alt på stell igjen. Og i morgen skal jeg å kjøpe overtrekk til hele dritten :D
 #360842  av ArildM

Gratulerer! Drømmebil!
 #360845  av rx300

Zepticon skrev:Haha :D skal ha denne til jeg dør :D
Viste seg at den, etter 10 år i garasje, ikke er vanntett. Har stått på parkeringsplassen utafor her i 5 dager, og i gårkveld var jeg å sjekka den og fant til min overaskelse et lite svømmebaseng i dørken.
Så i dag har jeg tørket den og fått alt på stell igjen. Og i morgen skal jeg å kjøpe overtrekk til hele dritten :D
Tips - hvis du ikke har garasjeplass til den, så kommer den ikke til å vare så veeeldig lenge. ;) Lite ruster så mye og lett som 70-talls Toyota, og overtrekk er ikke så veldig til hjelp, det blir for fuktig under duken.
 #360861  av Zepticon

rx300 skrev: Tips - hvis du ikke har garasjeplass til den, så kommer den ikke til å vare så veeeldig lenge. ;) Lite ruster så mye og lett som 70-talls Toyota, og overtrekk er ikke så veldig til hjelp, det blir for fuktig under duken.
Er klar over dette, jobber hardt med å få tak i plass... Men er ikke så lett :S