TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bytte pærer i instrumenter MR2 Mk1

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #360503  av marlboro1310

Er det noen som kan svare meg på om dette er mye arbeid? noen som kanskje har gjort dette før, og vet hvordan dette gjøres på en relativt skånsom måte?
Er veldig svakt lys i instrumentene, så kan vel være på sin plass å erstatte pærene der med nye.

:wink:
 #360508  av stianøverland

har gjort det en del ganger på sw20, men aldri på aw11. men tviler på at det er noe stort problem :) bare demontere litt å se :)
 #360524  av SanAndre

Er ikke særlig vanskelig. Tatt ut instrumentpanelet et par ganger selv, tar heller ikke lang tid :) Bare pass på å få skrudd ut alle de små skruene rundt omkring, så skal det gå ganske så skånsomt :wink:
 #360537  av ArildM

Byttet mine til røde LED lamper, ble diskret og pent :)
Tar ca 1-2 timer alt etter om du har gjort det før eller ei.

Som andre sier, pass på å demontere alle skruer rundt slik at du ikke knekker gammel plast.
 #360541  av marlboro1310

høres ut som altfor mye styr for pølsefingra mine...skal ha hvite pærer, Toyota har vel liggende i hopetall slikt?
 #360568  av Johnnyboy

høres ut som altfor mye styr for pølsefingra mine...skal ha hvite pærer, Toyota har vel liggende i hopetall slikt?
Nja ville ikke si at toyota hadde det i hopetall, Værtfall ikke her eg bor, De måtte sendes ifra belgia, Men detta var til en celica om det spiller noen rolle.