Hei!
Har en 2001 modell Celica T-sport
Ble stoppet av biltilsynet, og fikk merknad på at effektanlegget mitt støyer for mye, og at jeg ikke hadde papirer på vingen.
Fikk tak i en lyddemper og fjernet vingen, men de målte 104Db ved 6500 eller noe rundt der, og i vognkortet står det 90db.(5db å gå på)
Så nå er jeg visst nødt til å bytte ut effektanlegget, er det noen som vet hvor jeg kan få tak i ett effektanlegg der det følger med tuv/støyattest papirer?
Har sendt mail til Bsbilder og dmstyling men de hadde visst ikke.
Og vet noen hvor jeg kan få tak i en vinge som er godkjent?
Forrige eier kjøpte tingene på ebay, så derfor har jeg ikke papirer på noe.
Her er ett bilde av bilen, skjønner ikke helt hvorfor den vingen der ikke blir godkjent:
[attachment=0]celica.jpg[/attachment
Har en 2001 modell Celica T-sport
Ble stoppet av biltilsynet, og fikk merknad på at effektanlegget mitt støyer for mye, og at jeg ikke hadde papirer på vingen.
Fikk tak i en lyddemper og fjernet vingen, men de målte 104Db ved 6500 eller noe rundt der, og i vognkortet står det 90db.(5db å gå på)
Så nå er jeg visst nødt til å bytte ut effektanlegget, er det noen som vet hvor jeg kan få tak i ett effektanlegg der det følger med tuv/støyattest papirer?
Har sendt mail til Bsbilder og dmstyling men de hadde visst ikke.
Og vet noen hvor jeg kan få tak i en vinge som er godkjent?
Forrige eier kjøpte tingene på ebay, så derfor har jeg ikke papirer på noe.
Her er ett bilde av bilen, skjønner ikke helt hvorfor den vingen der ikke blir godkjent:
[attachment=0]celica.jpg[/attachment
Vedlegg
Celica T-Sport med veilside styling <3