TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Oljelækasje

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #360757  av Koppit

Hei
HÃ¥per det er noen her som kan hjelpe meg.
Har en 88 mod. Supra med en 7m-gte, som har en oljelækasje på eksossiden et sted. Tror det kan være oljeretur fra turbo. Er dette et vanlig sted å ha lækasje på denne motoren? Er det noen andre steder som er "typiske" for denne motoren?
Kan legge til at det er en veldig liten lækasje, drypper litt av og til, men traversen full av olje det var ikke populært på eu-kontrollen.
 #361899  av Shaggylaggy

Koppit skrev:Hei
HÃ¥per det er noen her som kan hjelpe meg.
Har en 88 mod. Supra med en 7m-gte, som har en oljelækasje på eksossiden et sted. Tror det kan være oljeretur fra turbo. Er dette et vanlig sted å ha lækasje på denne motoren? Er det noen andre steder som er "typiske" for denne motoren?
Kan legge til at det er en veldig liten lækasje, drypper litt av og til, men traversen full av olje det var ikke populært på eu-kontrollen.
Kan hende simringen til kamføleren har blitt sliten... Ellers vil jeg vel påstå at toppdekselpakninger er vanlig sted at de lekker olje. Ellers så når du skifter oljefilter, renner all denne oljen ned på traversen.... Har vel også sett at servo slangene lekker litt...