TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rabattavtale med Toyota?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #361166  av ArildM

Har vi noen rabattavtale med Toyota per i dag?
Vet at Landcruiser klubben har avtale med ganske god rabatt på Toyota.
 #361851  av JK86

det er vel ikke på langt nær nok.... burde ikke noen her prøvd og lage en sentralavtale med toyota? burde jo få ganske gode rabatter så mange som vi er..
 #361859  av ErikG

Vi er ikke en betalende klubb med noe som helst dokumentasjon på at man er medlemmer så er nok vanskelig å få til. Om man hadde hatt noen form for medlemskort kunne det kansje vært enklere.

Kan sikkert ordne avtale hos Toyota Asker og Bærum, ihvertfall avd Rud. Men om noen skal ha noe der kan man bare sende en pm til meg så skal jeg kunne gi god pris ihvertfall;)
 #366830  av Noxan8

genial id*e da, si en symbolsk sum på ca 100kr pr. år som legges i en kasse for arrangerte møter eller lignende, si som rudskogen, eller møte kun for ts-ogn medlemmer, medlemmene mottar et medlems nummer / kort / bevis pr.e-post som en skriver ut (evt får tilsendt pr post om man ikke har skriver)... nå vet ikke jeg hvor mange vi er men, si vi er 1000 stk, som alle gir 100kr hver, det blir 100.000 (korriger meg om jeg tar feil her, matte har aldrig vært min sterke side) 100.000 kr skulle vel dekke litt mat og leie av bane/område??? samtidig vil dete kortet, eller beviset med id nummer for sjekking mot forum være gyldig hos alle TS-ogn.no har rabatt avtale hos.. noen for eller imot??
 #366836  av MR2i

Jeg kan ordne alt materiell som er nødvendig for noe sånt for selvkost av materialet.. :)
 #366837  av Noxan8

alt vi trenger nå er litt oppmerksomhet fra administrator for å se hva han sier:P
 #366838  av MR2i

Problemet er nok at det blir en del jobb med innsamling av info, utsendinger, kontrollere hvem som har betalt.. skaffe org nr om ikke det finnes osv osv osv.. hehe.. masse styr..
 #366839  av Noxan8

KID nummer er en fin ting, der får man jo alle opplysninger om medlemmet når "kontoristen" søker på kid nummeret, betalt eller ikke, alt relevant info, eneste det stopper i er org nummer, en bankkonto, pluss pluss, vet ikke hvor mye styr detta er jeg men, hadde vært jævli morro oå fått til da?
 #366840  av MR2i

Trackdays og rabattavtale som duger hos Toyota hadde vært konge det.. :)
Jeg har et lite ben inne på Vålerbanen også.. kan snakke med Arve der angående dager og prute litt på pris.. hehe..
Kjenner også adm.dir der oppe..
Jeg har produsert alt av reklamen som finnes på bana der så.. :)
 #366841  av Noxan8

men hvem skal vi snakke med her inne??
 #366846  av MR2i

Vi får se om moderatorene reagerer.. ;)
 #366853  av ArildM

Dette har vært tatt opp mange ganger før, og det blir aldri noe av.
Jeg er for å få klubben organisert med de fordelene det medfører.
 #366854  av Zepticon

Det er vell et topic som er tatt op, og prøvd flere agnger både i denne "klubben" og adnre. Enden på visa er at folk her inne er som nordmen flest, mye snakk og lite handling. Når kontoen, materiell og alt dill er på plass er det 10 stk som gidder å registrere seg og betale.
 #366856  av Noxan8

tamme greier, 100kr pr år er jo i grunn bare "lommerusk" med tanke på at det gjelder 12 mnd.... føler jeg blei litt skuffa nå, å gjøre dette medfører jo KJEMPE bonuser for alle, tenk på det da, for en lusen rød papirlapp kan du få rabatter hos firma (som toyota, billigere deler og service) og arrangering av trackdays/møter rundt om i norge... ser ikke noe annet enn fordeler med dette jeg da men....