Han? det var sikkert et kvinnfolk :p hehe! neida.. kjipt når sånt skjer... I går var det faktisk noen som hadde vært og "rappa" de borbet merkene på felgene mine... faen altså! er så fordømt irriterende.. 2. gangen det skjer nå... sikkert noen som har borbet felger selv, men som har mistet sine merker/kapsler (de som skal være i midten) og bare STJELER andre sine istedet for å kjøpe nye.. det koster jo 75 kr pr. stk. også.. så det blir jo noen kroner når det plutselig mangler på alle 4 hjulene.. en ting er sikkert, nå skal jeg faenmeg LIME dem fast på felgen!!! greier de å få dem av nå skal de være god.. (sikkert ikke samme folka gang på gang, men neste mann som prøver får seg nok en overaskelse)...
hva er det med moralen i dette landet? kan ikke folk la andre sine ting være i fred? er jo ikke så ille med meg.. bare noen hundrelapper.. men for deg som må begynne med lakkering og greier.. blir fort ganske dyrt, og slikt kan man jo ikke ta på forsikringen heller..
Jeg har faktisk SERIØST vurdert å sette fra meg bilen i byen en lørdagskveld.. et sted der det går forbi en del folk.. også bare rigge meg til i en bakgate like ved med balltre. Også bare vente på at noen skal komme med nøkler eller ett eller annet og ripe opp bilen. Da er det bare å sprette frem og denge løs.. gå etter kneskålene..
Den dagen slike skrekk historier begynner å vandre rundt kommer folk til å tenke seg om både 2 og 3 ganger før de riper opp bilen de skal til å gå forbi... hehe..