TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• PÃ¥kjørt

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #46085  av Phantom3D

:evil:
Mens jeg sto parkert hos dama og sov godt som bare det, har en idiot kjrt i meg. Ingen lapp eller noe, og en fin bulk på høyre side, ved fronthjul. Akkurat det jeg trengte!!!

#46089  av CelicaTurbo

usj... skulle hatt videoovervåkning på alle steder hvor man parkerer bil :?

#46091  av FireWalk

Kjipt når sånt skjer :( jeg har heldigvis ikke blitt påkjørt (enda), men fetteren min fikk jo bilen sin ramponert en lørdagskveld.. en full idiot som stod og sparka i døra hans.. han så det tilfeldigvis fra vinduet, og sprang etter han med en golf-kølle... jeg vet ikke hva som er verst, at bilen ble ramponert, eller det faktum at han hadde golfkøller liggende..... :?

uansett.. slike idioter fortjener pryl!! du får montere opp kamera neste gang, også tar du god gammeldags hevn når du finner ut hvem det er... hater folk som ikke er ærlige nok til å legge igjen en lapp engang... de fortjener ikke bedre.. :evil:

#46150  av Kjelliken

:? som sagt oven for helt enig :wink:

#46215  av Phantom3D

Pratet emd lakkerer og oppretter. Blir 1500 å rette ut. Så kommer det vel en del lakkering i tilegg. Da tar jeg liksågodt all rusten i hjulbuene og slikt også. (Ikke det at det er mye, men tar det lille). Så da er det bare for meg å glede meg til neste uke en gang. Lyst til å vrenge hodet rundt på den som kjørte på meg. Skjønner ærligtalt ikke hvordan han har klart det.. god plass å rygge og snu på. Relativt få på p-plassen også.
Parkerer ikke på lindeberg på en stund nei!

#46217  av FireWalk

Han? det var sikkert et kvinnfolk :p hehe! neida.. kjipt når sånt skjer... I går var det faktisk noen som hadde vært og "rappa" de borbet merkene på felgene mine... faen altså! er så fordømt irriterende.. 2. gangen det skjer nå... sikkert noen som har borbet felger selv, men som har mistet sine merker/kapsler (de som skal være i midten) og bare STJELER andre sine istedet for å kjøpe nye.. det koster jo 75 kr pr. stk. også.. så det blir jo noen kroner når det plutselig mangler på alle 4 hjulene.. en ting er sikkert, nå skal jeg faenmeg LIME dem fast på felgen!!! greier de å få dem av nå skal de være god.. (sikkert ikke samme folka gang på gang, men neste mann som prøver får seg nok en overaskelse)...

hva er det med moralen i dette landet? kan ikke folk la andre sine ting være i fred? er jo ikke så ille med meg.. bare noen hundrelapper.. men for deg som må begynne med lakkering og greier.. blir fort ganske dyrt, og slikt kan man jo ikke ta på forsikringen heller..

Jeg har faktisk SERIØST vurdert å sette fra meg bilen i byen en lørdagskveld.. et sted der det går forbi en del folk.. også bare rigge meg til i en bakgate like ved med balltre. Også bare vente på at noen skal komme med nøkler eller ett eller annet og ripe opp bilen. Da er det bare å sprette frem og denge løs.. gå etter kneskålene.. :-)

Den dagen slike skrekk historier begynner å vandre rundt kommer folk til å tenke seg om både 2 og 3 ganger før de riper opp bilen de skal til å gå forbi... hehe.. :twisted:

#46239  av Phantom3D

Folk som riper opp dører ol er somregel fler. Skal være kule for hverandre og slikt.. Med mindre en er misunnelig eller hater deg. Er det fler er det kanskje ikke så lurt.. burde i såfall være bevæpned eller være fler. Skulle gjerne tatt han som bulka i min så jævlig. Men det gir igjen større konsekvenser. Ligge med luftgevær eller softgunrifle likeved hadde vært fristende! hehe. Neida. Er desverre ikke noe å gjøre med det, annet en å reparere. Maler caliperene mine nå, så da blir bilen meget fin til neste uke, gleder meg virkelig! :)

#46252  av spkstrp

Bra du ser sånn på det. Jeg har hatt innbrudd i bilen min, de hærpet låsene, knuste vinduet og stakk av med stereo og forsterker. Faen jeg var irritert, og hadde erlig talt lyst å drepe både den ene og den andre. Men det fører vell egentlig ingen vei.
Det gir riktignok et liiiite innblikk i hvordan et overgrep vil føles ut som, bare gang det med hundre! Det er heldigvis "bare" biler det er snakk om, ikke menneskeliv ;) ..

#46376  av cameleon

Er ille at folk skal oppføre seg slik over andres eiendeler. Har heldigvis ikke kommet over en slik hendelse enda, og håper det ikke skjer! Håper ting ordner seg uten noen problemer :wink:

#46403  av Phantom3D

har noen bilder av bulken nederst på http://fb.jodal.no/mr2.htm
Man ser det ikke godt med det dårlige webkameraet jeg har. Men det funker. Dette kan nok ikke ordne seg uten problmer for meg, med mindre han som kjørte på meg melder seg. Greit å kjenne lakkerere og sånt da. Redder meg!