TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• FY FAEN! SÃ… UFALX!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #364262  av avaasdf

Har hatt MYE problemer med supraen i sommer, først røk veivhjulet. Tokk 3-4 uker og få på plass nytt.
Kjørte ut av verkstedet, og etter EN time begynte det og lugge i diffen. Slet som faen med og få tak i ny diff og bilen sto i 4-5 uker.
Fikk klar bilen rett før gatebil, og brukte den i 5 dager før cluchen røyk!! Bilen sto i 2 uker, girkasse fikk en toatl overhalling siden det nå var det eneste som ikke har røket.

Tok ut bilen av verkstedet i går kl 21.00, dro til larkollen og tok et par pills. Da jeg kom ut på parkeringsplassen 01.00 var det slosskamp, og en jevla idiot hev en annen jevla idiot OPP PÅ BILEN MIN!! Slått inn ene forskjermen så jevlig, og beltespenna har laga riper helt inn til stålet! Dessuten klarte han og gni skoen sin med grus under over hele panseret!

FAEN! Politiet sa også at det ble leit med erstattning fra forsikkringsselskapet! Siden han som hev noen på bilen min egentlig prøvde og stanse slosskampen mellom to andre, og hev han opp på bilen min for og få han vekk!

FAEN! Trenger litt støtte her nå ass, slutt med dama å! Men faen, skjermen er helt fucked!
 #364263  av ArildM

Huff :|

Har hatt mye motgang jeg også i en periode om det er noen trøst.
Tar bare hver dag som den kommer, og ser på livet som en karusell, det går jævlig mye nedover, men heldigvis oppover også noen ganger :)
Selv ser jeg litt lysere på ting nå for tiden, og det gjør som regel det etter en del nedturer :) Har som regel et par sånne, det kan ikke bli verre enn nå, men så blir det enda verre turer før det tar seg opp igjen.

Som Steve Jobs sa, det verste periodene i hans liv har vært starten på noe av det beste som har skjedd.
 #364279  av hmsilset

Kan ikke hjelpe så mye her, men føler med deg! Håper du finner noen som kan få polert opp panseret om det ikke er inn til stålet.Om ikke så finner du mange som kan helpe på dcn.no
 #364280  av Zepticon

Anmeld for hærverk, sivilt søksmål. Noen må være skyldig i at bilen din ble føkked.
Ring forsikrinsselskapet og forklar saken. Regner med du har navn osv på personer siden politiet var innblandet?
Så får forsikringsselskapet sende regresskrav til de skyldige (som uansett har slikt dekket av inboforsikkring)
 #364287  av avaasdf

har tatt tidenes ringerunde i dag, man må tydligvis kjenne noen for og få mulighet til og komme inn på kammeret og avgi forklaring med vittner osv. Men det har i allefall gått i orden så skal inn til uka.. ganske sikker på at saken ikke blir henlagt nå, men suger og kjøre rundt med en bulka bil..

Hva skal du ha for skjermen da christian? er på høyre side.. Skal uansett prøve og banke den ut selv for og lære, men kjekkt og vite i tilfelle jeg fucker den opp mer.. hehe
 #364300  av mulle-mek

bare å kondolere
se positivt på du har jo en SUPRA
 #364319  av Toyota-rav4-2002

Kan ikkje hjelpe så mye jeg heller, men skjønner deg!
Har det først vert noe så fortsetter det bare videre, er så typisk!
 #364341  av ArildM

se positivt på du har jo en SUPRA
Agreed, livet kan da ikke være så ille om du har en Supra liksom! :mrgreen:
 #364470  av Jokke

ja, du har jo supra :D jeg har bare supra motor :P
Stå på og ta livet med ro :) så ordner nok alt seg :)