Mangel på ladetrykk
Legg innLagt inn:15 aug 2010 12:28
No har mr2en vært bra i noen dager, så starter problemene å komme igjen. Lurer på om det er noen forbannelse over den bilen . MÅ være det..
Har montert med god hjelp av Fierwalk en elektronisk boost controller, som viser mellom -0.6 til -0.7 i vacum når bilen går på tomgang eller ved motorbrems. Men når turboen skal lade, stopper den ved 0,02 , blir der ei stund, så går den SAAAKKKTTEEE oppover.
Hva kan være galt? Jeg har jo vacum, så det kan vel ikke være noen lekkasjer?
Sjekket de to slangene jeg har slitt litt med ( fra innsug til IC og fra IC til turbo) men de er ok.
Skiftet også ut klemmene der, til slike skikkelige breie jævler med umbrako og gjennomgangsbolt. (Ikke de enkle)
Eneste jeg ikke har sjekka er slangen fra røret fra IC og til turbo (Den lille ) men den var jeg jo opp med da jeg hadde lekkasje fra dump, og skrudde den realt godt fast igjen...
(Skal bestille alle slanger fra innsug til turbo ny iløpet av uken) Men hva i alle dager kan ha skjedd?

Har montert med god hjelp av Fierwalk en elektronisk boost controller, som viser mellom -0.6 til -0.7 i vacum når bilen går på tomgang eller ved motorbrems. Men når turboen skal lade, stopper den ved 0,02 , blir der ei stund, så går den SAAAKKKTTEEE oppover.
Hva kan være galt? Jeg har jo vacum, så det kan vel ikke være noen lekkasjer?
Sjekket de to slangene jeg har slitt litt med ( fra innsug til IC og fra IC til turbo) men de er ok.
Skiftet også ut klemmene der, til slike skikkelige breie jævler med umbrako og gjennomgangsbolt. (Ikke de enkle)
Eneste jeg ikke har sjekka er slangen fra røret fra IC og til turbo (Den lille ) men den var jeg jo opp med da jeg hadde lekkasje fra dump, og skrudde den realt godt fast igjen...
(Skal bestille alle slanger fra innsug til turbo ny iløpet av uken) Men hva i alle dager kan ha skjedd?