TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gummi matter til IS200

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #367875  av CelicaGT

Har skaffa meg Lexus IS200, men det mangler gummi matter framme. Toyota kunne ikkje levere pga fabrikken som hadde laga dei visstnok har brent ned. noken som har sider som har matter??
 #367888  av Neo

bestill heller stoff mattene fra tte, mye bedre og penere
 #367896  av lexusmann

Stoff matter er fine å se på, men lite praktiske i bruk og veldig vanskelige å holde rene....derfor sverger jeg til gummimatter, men det er min mening da... det var stoff matter i Lex'n jeg hadde men jeg kjøpte gummi matter å la oppå..mye mer praktisk når det gjelder vann og skitt, hehe... :wink:
 #367897  av harared

Penere med stoff matter, men ikke særlig praktisk om vinteren. Fort at det blir fukt og lukt.
På e-bay finnes det, men kvaliteten er jeg ikke sikker på.
 #367939  av NarotiC

Neo skrev:bestill heller stoff mattene fra tte, mye bedre og penere
Du har ikkje nå dele nr på de matten ?

Har hørt etter både stoff og gummi matte på toyota, men dem kunne ikkje få tak i nån av delan....
 #367963  av Amund

Når eg måtte ha nye matter i bilen min, så fekk eg beskjed om at både gummi-mattene og stoff matttene hadde gått ut av produksjon....
Endte med at eg kjøpte avensis matter, som passer 98% foran i vert fall....
 #367973  av 2fast4u

CelicaGT skrev:Har skaffa meg Lexus IS200, men det mangler gummi matter framme. Toyota kunne ikkje levere pga fabrikken som hadde laga dei visstnok har brent ned. noken som har sider som har matter??
Hovli Auto AS på Gol (32 07 53 55) og Kjell Ore AS, Vanse (38 39 63 00) skal ha disse mattene inne på lager, ring disse og forhør deg, er du heldig så får du disse siste som er igjen.

Delenr.: PZ414-C0350-BJ

:wink:
 #368112  av CelicaGT

2fast4u skrev:
CelicaGT skrev:Har skaffa meg Lexus IS200, men det mangler gummi matter framme. Toyota kunne ikkje levere pga fabrikken som hadde laga dei visstnok har brent ned. noken som har sider som har matter??
Hovli Auto AS på Gol (32 07 53 55) og Kjell Ore AS, Vanse (38 39 63 00) skal ha disse mattene inne på lager, ring disse og forhør deg, er du heldig så får du disse siste som er igjen.

Delenr.: PZ414-C0350-BJ

Kjempe greier 2fast4u , var inn hos den lokale toyota sjappa idag og fekk dei til å bestille ifra Hovli Auto AS. Takker!!!!

;-)
 #368467  av GreyPearl

Ringte begge disse forhandlerne i dag og ingen hadde mattene på lager, og produksjonen er innstilt visstnok.
Hvor mye kostet de?

Noen som vet om andre steder som har disse mattene??

Takker!
 #368553  av 2fast4u

GreyPearl skrev:Ringte begge disse forhandlerne i dag og ingen hadde mattene på lager, og produksjonen er innstilt visstnok.
Hvor mye kostet de?

Noen som vet om andre steder som har disse mattene??

Takker!
6-700.- for 4 matter (F/B)
La heldigvis inn nye matter for ca 1 år siden, men trasig hvis man ikke lengre får tak i nye hvis man skulle få behov for det igjen.

Bruk delenr som står litt lengre opp i posten her og google dette, ser ut som det finnes noe igjen i andre land hvis du tør å bestille derfra.
Ellers blir det universale evnt Avensis som andre har beskrevet her.