Har skaffa meg Lexus IS200, men det mangler gummi matter framme. Toyota kunne ikkje levere pga fabrikken som hadde laga dei visstnok har brent ned. noken som har sider som har matter??
Neo skrev:bestill heller stoff mattene fra tte, mye bedre og penereDu har ikkje nå dele nr på de matten ?
CelicaGT skrev:Har skaffa meg Lexus IS200, men det mangler gummi matter framme. Toyota kunne ikkje levere pga fabrikken som hadde laga dei visstnok har brent ned. noken som har sider som har matter??Hovli Auto AS på Gol (32 07 53 55) og Kjell Ore AS, Vanse (38 39 63 00) skal ha disse mattene inne på lager, ring disse og forhør deg, er du heldig så får du disse siste som er igjen.
2fast4u skrev:Kjempe greier 2fast4u , var inn hos den lokale toyota sjappa idag og fekk dei til å bestille ifra Hovli Auto AS. Takker!!!!CelicaGT skrev:Har skaffa meg Lexus IS200, men det mangler gummi matter framme. Toyota kunne ikkje levere pga fabrikken som hadde laga dei visstnok har brent ned. noken som har sider som har matter??Hovli Auto AS på Gol (32 07 53 55) og Kjell Ore AS, Vanse (38 39 63 00) skal ha disse mattene inne på lager, ring disse og forhør deg, er du heldig så får du disse siste som er igjen.
Delenr.: PZ414-C0350-BJ
GreyPearl skrev:Ringte begge disse forhandlerne i dag og ingen hadde mattene på lager, og produksjonen er innstilt visstnok.6-700.- for 4 matter (F/B)
Hvor mye kostet de?
Noen som vet om andre steder som har disse mattene??
Takker!