Hey! Etter 2 timer på rudskogen i dag så paja clutchen! ;D
Dreiv å lekte med boost-controller'n...og fikk til Kjempetidlig ladetrykk (0,9bar @2000rpm!) og enormt godt skyv i bunn, men da varte clutchen ca 1 runde
slurer som f*** til 4000rpm, og da griper den veeeldig sakte inn...sikkert pga varmen.
Noen som veit hvilken clutch som egner seg til Drifting?
Satt å så på disse to...
http://store.driftmotion.com/static/i-s ... orr154.php
http://store.driftmotion.com/static/i-ts2-hdss.php
Har lyst på noe med dempa senter..så ikke kassa får SÅ mye juling...og i de to overnevnte kitta er forsåvidt begge dempa, men ene har pucker (over 800nm), mens den andre har vanlig lamell (550nm).
Planen for motoren er kanskje en 400hk / 300-350 hjulhester etterhvert, men ikke mer enn det. Da ender vel momentet oppi en 500nm ett sted...
Synspunkter?
Dreiv å lekte med boost-controller'n...og fikk til Kjempetidlig ladetrykk (0,9bar @2000rpm!) og enormt godt skyv i bunn, men da varte clutchen ca 1 runde

slurer som f*** til 4000rpm, og da griper den veeeldig sakte inn...sikkert pga varmen.
Noen som veit hvilken clutch som egner seg til Drifting?
Satt å så på disse to...
http://store.driftmotion.com/static/i-s ... orr154.php
http://store.driftmotion.com/static/i-ts2-hdss.php
Har lyst på noe med dempa senter..så ikke kassa får SÅ mye juling...og i de to overnevnte kitta er forsåvidt begge dempa, men ene har pucker (over 800nm), mens den andre har vanlig lamell (550nm).
Planen for motoren er kanskje en 400hk / 300-350 hjulhester etterhvert, men ikke mer enn det. Da ender vel momentet oppi en 500nm ett sted...
Synspunkter?

- 2004 Ssangyong Rexton 270XDi
- 1993 JZX90 Mark II. 1JZ-GTE, BW S200SX-RS51, Megasquirt MS3x.
x - Jeep Gr. Cherokee 4.0
x - 1992 Volvo 940GL
x - 1989 Volvo 740 GL/TIC 232hk@1bar
x - 1987 Suzuki TS-125ER
- 1993 JZX90 Mark II. 1JZ-GTE, BW S200SX-RS51, Megasquirt MS3x.
x - Jeep Gr. Cherokee 4.0
x - 1992 Volvo 940GL
x - 1989 Volvo 740 GL/TIC 232hk@1bar
x - 1987 Suzuki TS-125ER