TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Verksted/skruplass i Ã…s-Vestby omegn ønskes leid

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #373376  av JePe

Sikkert lite sannsynlig at noen vet om eller har noe ledig, men spør alikevel..
Skal flytte fra Oslo til Vestby i februar så da hadde det vært fint å hatt ett sted å skru litt bil i nærheten.
 #373401  av Scotty

Har lett en god stund i Follo omegn selv. Ikke mye som dukker opp, men har nå funnet et verksted på Nesodden som leies ut fra 1.des. Er 260 kvadratmeter, skal samle 7 personer, med plass til 1-2 biler hver. Pris 2100kr/mnd, er inkl varme/strøm, trykkluft-uttak på hver søyle og snørydding på uteplassen. ca 30 min fra vestby. Er samlet 3-4stk hittil.
 #373406  av JePe

Scotty skrev:Har lett en god stund i Follo omegn selv. Ikke mye som dukker opp, men har nå funnet et verksted på Nesodden som leies ut fra 1.des. Er 260 kvadratmeter, skal samle 7 personer, med plass til 1-2 biler hver. Pris 2100kr/mnd, er inkl varme/strøm, trykkluft-uttak på hver søyle og snørydding på uteplassen. ca 30 min fra vestby. Er samlet 3-4stk hittil.
Ok, interessant d, jeg skal tenke litt på det! :)