TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Problemer med Corollaen!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #373761  av Corolla T Sport

Jeg satser på at det er noen her inne som har greie på Toyota :mrgreen: Jeg har en Corolla 94 mod. Det som er problemet pr. dags dato er at den ikke starter etter å ha stått over natta, eller sammenhengende i noen timer. Når jeg vrir på tenninga så kommer det bare en dure lyd, alt av lys i dashen virker, samt cd spiller osv. For å starte den må jeg renne den i gang, og da starter den å går gjennom hele dagen. I dag rant jeg den i gang, og måtte faktisk gjøre det samme etter å ha stoppet den etter 5 min kjøring. Starter er byttet for noen år tilbake, men bilen er brukt mye i jobbsammenheng.. Plugger byttet jeg for kort siden også. Så dette er et mysterium for min del.

Hva kan være galt? Setter stor pris på all hjelp jeg kan få!
 #373765  av mulle-mek

Corolla T Sport skrev:Jeg satser på at det er noen her inne som har greie på Toyota :mrgreen: Jeg har en Corolla 94 mod. Det som er problemet pr. dags dato er at den ikke starter etter å ha stått over natta, eller sammenhengende i noen timer. Når jeg vrir på tenninga så kommer det bare en dure lyd, alt av lys i dashen virker, samt cd spiller osv. For å starte den må jeg renne den i gang, og da starter den å går gjennom hele dagen. I dag rant jeg den i gang, og måtte faktisk gjøre det samme etter å ha stoppet den etter 5 min kjøring. Starter er byttet for noen år tilbake, men bilen er brukt mye i jobbsammenheng.. Plugger byttet jeg for kort siden også. Så dette er et mysterium for min del.

Hva kan være galt? Setter stor pris på all hjelp jeg kan få!
ville vel prøvd med startbooster får å eliminere batteriet som de høres ut til å være
går ikke motoren rundt når du vrir på nøkkelen så kan en celle være gåen i batteriet
da får du ikke startet men er strøm nok til å lyse opp dashen