TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Plastlist bak pÃ¥ taket.Hvordan skaffe denne?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #375817  av hmsilset

Klarte å skade den på min, da mr2n var en av de første bilene jeg maskinpolerte i vår.Er denne listen å få kjøpt separat eller må jeg få tak i hele delen
rundt bakruta?

Bør ha en ny siden jeg MÅ få lakka bilen snart..
Bilde
 #375819  av hmsilset

mr2storbrua skrev:Denne får du tak i seperat. Tror også du kan få den i forskjellige farger...
ok.Er vel kun hos toyota da kanskje..? jeg må ha den omtrent i originalfarga.Tenkte å lakke i samme farge, men metallic og noen lag klarlakk.lei av myk japselakk :D
 #375820  av mr2storbrua

Var hos toyota jeg fikk tak i den ja, husker ikke hvor mye jeg ga. Den var ikke så veldig dyr, da hadde jeg heller bare brukt den gamle. Siden du skal lakke bilen, kan du ikke bare lakke den med lista på? Da får du jo identisk farge...
 #375821  av hmsilset

ok, da kontakter jeg toyota snart :) skal lakkes med lista på, men den som er på nå er skadet, så vil ha en uten skader.maskinpolerte bilen med alt for grov pad på maskina :wink:
 #375824  av marlboro1310

om du skal ordne deg en ny en, så gå for 94+ med integrert bremselys...ser 10 ganger bedre ut :wink:
 #375826  av mr2storbrua

marlboro1310 skrev:om du skal ordne deg en ny en, så gå for 94+ med integrert bremselys...ser 10 ganger bedre ut :wink:
Han skal ikke ha hele lista, bare den lista til lista :wink: Den som er bøyelig...
 #375828  av marlboro1310

den lille der er vel mere som en "pakning" å regne da?