TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvilken felger/dekk passer best til min AW11?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #376143  av JohnRmk1

Hei folkens, jeg lurer på hvilken felger som passer best til mr2 mk1

bilen :
Bilde

Felgene jeg har sett på :
17" krom
Bilde

og 17" svart
Bilde

er 17" fint på mk1 eller ser det bedre ut med 15" eller 16"?

Kom gjerne med tips :D

Mvh. John
Sist redigert av JohnRmk1 den 19 des 2010 15:59, redigert 1 gang totalt.
 #376144  av predator

Av de 2 ville jeg absolutt valgt de svarte :) Synes chrom blir for bling bling på en aw11.
Men helst ville jeg også gått ned til 16" (Men det er jo også en smaksak)
 #376149  av Andrepedersen

Synes det er dritfett med hvitt eller gullsenter jeg.. Ikke crom på rød bil, det går ikke overends synes jeg! Og hvilke felger som er best til en bil, er bare en selv som vet :)
 #376157  av ArildM

Ikke for å være frekk men jeg synes ikke noen av dem så spesielt bra ut til bilen din :)
Man vet jo heller ikke hvordan noe tar seg ut før det står på bilen. 5 eiker felger med kant synes jeg passer godt til Mr2 Mk1, men ikke noe helkrommet.
 #376162  av ure

Noe slikt i 15" tror jeg kan bli bra,gammel bil,gammel stil :wink:
79919___216094.jpg
79919___216094.jpg (340.44 kiB) Vist 2275 ganger
th-line-3-tlg-13-800-x-600-19 Fin felg.jpg
th-line-3-tlg-13-800-x-600-19 Fin felg.jpg (35.52 kiB) Vist 2275 ganger
 #376168  av JohnRmk1

ArildM skrev:Ikke for å være frekk men jeg synes ikke noen av dem så spesielt bra ut til bilen din :)
Man vet jo heller ikke hvordan noe tar seg ut før det står på bilen. 5 eiker felger med kant synes jeg passer godt til Mr2 Mk1, men ikke noe helkrommet.
hehe, det er jo mange andre felger en disse jeg kunne lagt ut bilder av.
Har kikket litt på finn.no etter felg og dekk og jeg synes disse 2 er de rimeligste (med tanke på prisen) :mrgreen: .
 #376174  av Morten

Alt kommer an på prisklasse, men av felger med god pris syns jeg Axis OG Oldskool i 8x15 passer godt på AW11. Se illustrasjonsbildet øverst herfor eksempel:

http://www.axiswheels.com/view-wheel/og-oldskool
 #376179  av ArildM

Ligger et sett med felger fra NLmotoring her på forumet, evt kan du jo også bestille noen Axis felger derifra :)
Tenkte forresten å anbefale deg de felgene du viste fram fra interdekk også ;) Begge tror jeg passer bilen din bra :)
 #376191  av JohnRmk1

ArildM skrev:Ligger et sett med felger fra NLmotoring her på forumet, evt kan du jo også bestille noen Axis felger derifra :)
Tenkte forresten å anbefale deg de felgene du viste fram fra interdekk også ;) Begge tror jeg passer bilen din bra :)
Veldig tøffe felger det der, men han skal jo ha 8000kr for dekk og felg så det er kansje litt for dyrt for meg :cry:
 #376203  av Andrepedersen

[quote="JohnRmk1"]Hva syns dere om disse felgene fra interdekk.no ?
16"
Bilde

Tenkte faktisk på di disse etter jeg hadde kommentert først! Få på riktig senk, + disse felgene :) Feitere en dette skal du se lenge etter :)
 #376206  av JohnRmk1

Andrepedersen skrev:
JohnRmk1 skrev:Hva syns dere om disse felgene fra interdekk.no ?
16"

Tenkte faktisk på di disse etter jeg hadde kommentert først! Få på riktig senk, + disse felgene :) Feitere en dette skal du se lenge etter :)
Takk for svar!

Hehe har tenkt å kjøpe disse felgene, men er ikke så sikker på hvilken dekk jeg burde kjøpe.

Men har sett litt på denne : https://www.interdekk.no/categories/upc ... snr=138771
Bilde
515kr per stykk:)

Noen her som kan anbefale noen av disse dekka på interdekk? : https://www.interdekk.no/categories/sum ... &x=21&y=14

Har null peiling på dekk så tips og forslag mottas med takk :P