TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 2fast4u obeservert i Narvik! :)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #47368  av Jonte

Du (?) og din Supra blei observert i Narvik sentrum i 14.30-15.00 tiden av meg og min bror. Du rullet ned Gate 1..

Vi hadde nettopp vært å jogget og trenet styrke! Veldig fin bil! :)

#47377  av Ninjamannen78

Jonte er du helt på jordet? Har du ikke fått med deg JapMeet på Toyota i Narvik? Har akkurat kommet tilbake derifra. 3 stk MKiv blant annet..

#47379  av Jonte

Ninjamannen78 skrev:Jonte er du helt på jordet? Har du ikke fått med deg JapMeet på Toyota i Narvik? Har akkurat kommet tilbake derifra. 3 stk MKiv blant annet..
Det har du rett i :)

Glemte det av faktisk! FAEN

Martin med sin NSX, Eirik med sin S13, Eivind med sin S14a.. Så jeg inne hos Toyota i går hvertfall..

#47400  av angrykid

Ninjamannen, 2fast og en til var også å stilte ut, var en mk1 mr2 som sto inne i ett hjørne, tre stk celica, en ekte CS med alt for lav profil i forhold til senking på bilen. to lexus'er, en avensis, to rx7'er, forskjellig årgang på disse, ene var cab, andre var høyrerattet og ganske sjabby. Sto også en nsx der ja :D la nesten ikke merke til den.. :-D :twisted:

PS: ninja, var en riiiiimelig nais burnout du hadde da du dro. Lastebilen som kom bak deg, formet blårøyken rundt bilen sin, og det var bare DRIITFETT å se på :)

AK

#47442  av Jonte

Mk1 Mr2, vinrød? Gegga sin i såfall.. 1,6 Twincam..

En F3C Turbo2 cab Rx-7 som tilhøre Andre Sjåfjell, og den Rx-7 F3D høyreratta høre til Mr.Langseth.. Går godt den der, nettopp tatt i bruk, stått i hele vinter..

FAN AT Æ IKKE VA DER!

#47444  av angrykid

Jonte skrev:Mk1 Mr2, vinrød? Gegga sin i såfall.. 1,6 Twincam..

En F3C Turbo2 cab Rx-7 som tilhøre Andre Sjåfjell, og den Rx-7 F3D høyreratta høre til Mr.Langseth.. Går godt den der, nettopp tatt i bruk, stått i hele vinter..

FAN AT Æ IKKE VA DER!
han kalte seg nå gegga i allefall :)
året nyere enn den forrige jeg hadde. :) pen bil, særlig etter opplakkeringen.

rx-7ene var begge fine, høyreratta var litt sjabby, men regner med han blir å gjøre noe med det. :) Men off til narvik we go, kino i kveld. :)

AK

#47482  av Jonte

angrykid skrev:
Jonte skrev:Mk1 Mr2, vinrød? Gegga sin i såfall.. 1,6 Twincam..

FAN AT Æ IKKE VA DER!
han kalte seg nå gegga i allefall :)
året nyere enn den forrige jeg hadde. :) pen bil, særlig etter opplakkeringen.

rx-7ene var begge fine, høyreratta var litt sjabby, men regner med han blir å gjøre noe med det. :) Men off til narvik we go, kino i kveld. :)

AK
The day after tomorrow?

Veldig bra film!

#47484  av angrykid

Yapp, var å så dagen etter i morgen.. fantastiske effekter dem har fått til i den filmen der. :-D sinnsykt heftig.

anbefales for dem som er treig å komme seg på kino :)

#47487  av ST205RR

måtte jo knipse ett bilde av sporan dine ninja :twisted:
noen av guttan mente d va nå galt me
supra`n din sia den røyk sånn når du for...
Vedlegg
DSCN0170.JPG
DSCN0170.JPG (73.18 kiB) Vist 4397 ganger

#47489  av Jonte

Brua ja :)

Send meg gjerne alle de bildene fra JapMeet på mail jontepop@online.no

#47610  av chris

ST205RR skrev:måtte jo knipse ett bilde av sporan dine ninja :twisted:
noen av guttan mente d va nå galt me
supra`n din sia den røyk sånn når du for...
:mrgreen:

#49404  av @lpher

Merkelige greier det der ja...tror det må være en vanlig feil på mkIV supra'ene det derre smoking-rear-tires-on-take-off greiene ja! ROTFLMAO :D

@lpher

#49406  av chris

@lpher skrev:Merkelige greier det der ja...tror det må være en vanlig feil på mkIV supra'ene det derre smoking-rear-tires-on-take-off greiene ja! ROTFLMAO :D

@lpher
Må være noe tilsvarende problem med MR2'en til Markus. Eier jo ikke veigrep, jeg strevde jo som bare det med å prøve å holde den rett :mrgreen:

#49438  av Vipern

æ vil ååå burne :cry:

#49475  av MR2turbo

chris skrev:
@lpher skrev:Merkelige greier det der ja...tror det må være en vanlig feil på mkIV supra'ene det derre smoking-rear-tires-on-take-off greiene ja! ROTFLMAO :D

@lpher
Må være noe tilsvarende problem med MR2'en til Markus. Eier jo ikke veigrep, jeg strevde jo som bare det med å prøve å holde den rett :mrgreen:
Ja så tror jeg det må være no galt med hjulstillinga bak og, for den sliter masse bakdekk :mrgreen: