TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Endelig!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #47466  av mk1 black limited

Da har hun ankommet - endelig! Vi tok toget til Bergen i går morges, satte oss inn i en liten gul bil og flirte hele veien hjem til Oslo...:-D

Jeg har spart i 4 år nå, og endelig fått meg bilen jeg har villet ha siden den kom i 1996!

Bilde

Flere bilder av vidunderet her:

http://linjin.mine.nu/gallery/EliseLaerdal
Sist redigert av mk1 black limited den 31 mai 2004 00:09, redigert 1 gang totalt.

#47469  av hmsilset

gratulerer!Kule biler det der! :P

#47470  av Speeder

ahhh.. lekker bil, og flott kjøremaskin dette :idea:

Synd det er ett par hakk under gamlebilen :lol: :roll:

#47474  av mk1 black limited

Ja, du sier noe...:-)

#47476  av Dice

Fantastisk bil. Gratulerer

942kg og 120 hk med ren glede :D Bilde

#47479  av mk1 black limited

942 er maksvekt, tørrvekt er...671 kg... :twisted:

#47491  av funkes

Grattis med morsom bil ;)
Det der er feite biler!

#47494  av Morten

Gratulerer så mye!
Kommer vel til å gå rimelig raskt rundt banene her i landet med deg nå...
Du skulle nesten ha hivi deg med opp til ACR for å teste den litt nå da..? :wink: :mrgreen:

#47498  av jan-erik

Gratulerer igjen. Leste en annen tråd først så tok meg frihet til å spre litt et bilde der også.

Ellers så må jeg si meg enig med Morten at du definitivt bør ta med Elisen til ACR og Sommertreff 04 nå :-)

#47501  av MR2turbo

Grattulerer! :D
De er bare rå de bilene, kos deg med den ;)

#47512  av Anders gullstein

Enda en gratulasjon med ny bil :D . Supert valg, også en av drømmebilene mine, så du er ikke alene i "spare opp til kjøp av Elise"-klubben :D . Men dessverre må nok en bil bort i mitt tilfelle, har ikke råd til å ha to lekebiler i tillegg til vinterbil, så MR2'n min må nok gå når tia er inne :( .

Som dere kanskje vet har jo Lotus lansert Elise og Exige med 190hk Toyota motor nå :twisted: . Kanskje en gang i fremtiden, så står det en slik i oppkjørselen

#47536  av jumbo

Noe særlig artigere bil skal man vel lete lenge etter. Rimelig guffen å bryne seg mot på bane også tipper jeg, med den griselave vekta.

#47540  av Kebab gud

Anders gullstein skrev: Som dere kanskje vet har jo Lotus lansert Elise og Exige med 190hk Toyota motor nå :twisted: . Kanskje en gang i fremtiden, så står det en slik i oppkjørselen
Exigen ligger foreløbig på 9 plass når det gjelder raskeste biler rundt Top gear banen.. (de 2 siste gangene har rekorden blitt slått først av SLR så av Porsche Carrera GT.. så da den kom på lista var den på 7... )

EDIT: glemte at 2 andre biler også har kommet høyt opp på lista etter de testet exigen .. så den kom inn på 5

#47554  av Kjelliken

:D JAPP Grattis med ny bil. Husker jeg ikke helt feil får en de der med celica 1.8 liters 192 hk maskin og da er de helt vill. Du får se om du ikke kan fine ut om detfinnes ombyggings muligheter så kan du kjøre rundt med samme kvalitet som du er vant med.. :wink:
 #47583  av Maverick

Gratulerer så mye! Veldig pen bil du har fått tak i deg der..*noe misunnelig* :lol: