Hei, grunnet huskjøp og alt for liten tid da jeg skal begynne å pendle til oslo i mars vurderer jeg nå å selge min mr2. Det er en 86 mod, gått 125000 motor gått noe mindre. Det er endel rust i bakskjermer og ett hull i gulvet i venstre hjørne. Jeg har begynt å kutte bort rusta, og begynt oppbygging av skjermen på sjåførsiden. Jeg har et F1 Bodykit fra extreme dimentions kjøpt for 11,000,- som ikke er montert. det er med nye vinterhjul på nye 15" alufelger og 16" sommerhjul som har rullet ca 100mil.
Det er noe galt i motoren, den koker. Jeg har skiftet termostaten da den var gåen, men det hjalp ikke. siden har bilen stått inne på verksted. så jeg har ikke fått undersøkt det noe mer. Det er nye kalippere bak og nye klosser rundt hele. interiøret er svart og rødt trekk på stoler, helt og pent dashboard.
Dette er ett greit utgangspunkt for en som har tid til å gi den litt pleie, eller så kan den selges i deler. Er mye bra i denne bilen.
er noen bilder her:
viewtopic.php?t=34506
Vet ikke helt hva jeg har tenkt på i pris så kom gjerne med noen bud evt bud på deler/ body-kit. Men ikke noe skambud
Ta gjerne kontakt på tkf 48 32 05 87 eller på pm.
M.v.h.
Magnus
Det er noe galt i motoren, den koker. Jeg har skiftet termostaten da den var gåen, men det hjalp ikke. siden har bilen stått inne på verksted. så jeg har ikke fått undersøkt det noe mer. Det er nye kalippere bak og nye klosser rundt hele. interiøret er svart og rødt trekk på stoler, helt og pent dashboard.
Dette er ett greit utgangspunkt for en som har tid til å gi den litt pleie, eller så kan den selges i deler. Er mye bra i denne bilen.
er noen bilder her:
viewtopic.php?t=34506
Vet ikke helt hva jeg har tenkt på i pris så kom gjerne med noen bud evt bud på deler/ body-kit. Men ikke noe skambud
Ta gjerne kontakt på tkf 48 32 05 87 eller på pm.
M.v.h.
Magnus