TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Supra 89+ spoiler

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #378085  av Supra MKIII up north

Hei!

Skal montere en 89+ "turbo spoiler" på min NA.. Er det noen som har gode forslag på hvordan jeg kan få plassert den riktig? Noen som har mål til hvor hullene skal være? Eller andre ideer?
 #378608  av toyotapsycho

det er vingen bak du mener?
første som slo meg var å ta av dekslet på bakluka, så er det kanskje hull for å komme til skruene(som du ikke har kanskje? ) ville iallfall montert vingen først, før de på bakskjermene..vet ikke hvilke deler du har fått tak i jeg, de som sitter på bakskjermen er jo skrudd i noen hvite festebrakketter som er skrudd i skjermene...kanskje vært greit med de og.. ellers må det vel være noen som kan gå ut å ta noen mål..:)
 #378612  av Supra MKIII up north

Hei!

Har fått tak i alt av fester og slikt! Er noen firkantete branketter man må skru i bakskjermene som skal feste "sidevingene". Selve vingen som skal på bakluka er enkel å feste. Den er jo bare å sentrere og borre 3 hull.. Men de hullene til sidevingene er vanskeligere. Der må jeg nesten ha noen mål for å få hullene plassert på rett plass, siden de tross alt er firkantige :p om om noen har mål, eller en eller annen form for mal, så hadde det vært konge! :D