Noen av de "gode gamle gutta" her inne husker sikkert platen jeg hadde under panseret foran i MR2'en min når jeg hadde det første stereoanlegget. Det er en plate med kasse under, laget for å "felle ned" en liten forsterker. Hullet er dekket med en liten plexi plate (den er ikke der på de første bildene jeg tok), og vi monterte neonlys og vifter med lys i. Det så egentlig ganske pent ut når det var montert i bilen. KK-MA70 hjalp meg mye med å få ordnet denne.
Nå har denne saken stått i kjelleren her og støvet ned i flere år, og nå gir jeg den bort til den som ønsker å ha den. En betingelse er at den hentes her hvor jeg bor i Trondheim. Jeg gidder ikke bruke tid og energi på å pakke denne greia og sende i posten. Den gies bort til noen som virkelig har lyst på den - vi brukte faktisk en hel dag på å lage på denne lille saken, for å få den til å passe best mulig i bilen, og det blir derfor for dumt å gi den bort til noen som bare har tenkt å ødelegge og/eller kaste den, eller som bare synes det er "kult" å få gratis ting.
Ser jeg noen interesserte? Send meg PM i så fall.
Ingenting utstyr medfølger.
Bilder følger:
Nå har denne saken stått i kjelleren her og støvet ned i flere år, og nå gir jeg den bort til den som ønsker å ha den. En betingelse er at den hentes her hvor jeg bor i Trondheim. Jeg gidder ikke bruke tid og energi på å pakke denne greia og sende i posten. Den gies bort til noen som virkelig har lyst på den - vi brukte faktisk en hel dag på å lage på denne lille saken, for å få den til å passe best mulig i bilen, og det blir derfor for dumt å gi den bort til noen som bare har tenkt å ødelegge og/eller kaste den, eller som bare synes det er "kult" å få gratis ting.
Ser jeg noen interesserte? Send meg PM i så fall.
Ingenting utstyr medfølger.
Bilder følger:
Vedlegg
-Chris-
Bilradiospesialisten AS Trondheim
Finn oss på Facebook: http://www.facebook.com/bilradiospesialisten
moderator
Bilradiospesialisten AS Trondheim
Finn oss på Facebook: http://www.facebook.com/bilradiospesialisten
moderator