TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Duraflex Front Dumper

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #383625  av w-132

hei, eg lure på om det er noen i Norge så skal selge Duraflex framfanger?
er veldig intrisert ;)
lik denne: Bilde
 #383630  av inzane2012

veilside kopi ja...

vet ikke helt ang duraflex merket, men vet vertfall at både BSbildeler og streetdesign selger den stylingen der...
 #383667  av w-132

inzane2012 skrev:veilside kopi ja...

vet ikke helt ang duraflex merket, men vet vertfall at både BSbildeler og streetdesign selger den stylingen der...

jepp eg og vett det ;) men du må jo opp i 6-10tusen får den fangeren der :-(
 #383677  av inzane2012

w-132 skrev:
inzane2012 skrev:veilside kopi ja...

jepp eg og vett det ;) men du må jo opp i 6-10tusen får den fangeren der :-(
di hadde noe duraflex på BSbildeler da, men ikke akkurat den fronten, da må det bli Aerotrenz sin kopi til 4799...
 #383681  av celicat23

Må nesten ta hintet om hvor dårlig passformen er på disse kopi produktene, når fangeren de bruker i reklamen sin ikke passer bilen engang (se hvor hjulbuen møter fangeren :roll:)
 #383688  av w-132

Eg synes bare den fronten er så utroli kul pga den bygger seg så sykt ud av fronten, eg bare Liker denne fronten og vill ha min bil sånn :) Men den till 4799, den kan eg tenke er mangen timer tilpassing med, var derfor eg ville kjøpt brukt elle ein som kansje noen her i Forume som kansje kunne hatt te salgs :D
Takk får svar :=)
 #383696  av inzane2012

hver sin smak :)

tror ikke det er så mange her inne som har veilside styling som skal selge, men MRPETTER her inne mener jeg skal selge sin border fanger, og den er i mine øyner ett mye bedre valg enn veilside'n :)

ellers så får du legge ut en ØK tråd på privatforumet og håpe på svar der :P
 #383714  av inzane2012

PS: sjekk ut denne her om du ikke allerede har sett den, viewtopic.php?f=70&t=37483

2000kr for en borderfront er ikke gale... denne her og bygger ut en del mer enn den orginale :)
SÃ¥ slipper du og den lange leveringstida om du bestiller fra en nettbutikk :)
 #383765  av w-132

Hei igjen, eg har greie Framfanger på bilen, men så har eg resten av Duraflex styling ligganes fra den andre mr2en eg kresja, så derfor vill eg ha framfangeren og :D men får vell kansje bare kjøpe ein på eybay eller noe, Eg fant ein på ShowoffImports.nl totalt kosta den 4500kr trur eg de va me frakt, men er så redd det kommer noe meir frakt i tilleg så lenge den må sendes til Norge
 #383768  av inzane2012

aaaah, skjønner :) ja, har en resten av kittet liggandes så er det vel greit å få det komplett ja :)

får håpe du får tak i fronten fort da :)
 #383802  av w-132

inzane2012 skrev:aaaah, skjønner :) ja, har en resten av kittet liggandes så er det vel greit å få det komplett ja :)

får håpe du får tak i fronten fort da :)
håpe og det, Tusen takk får Hjelpå ijallefall :D
 #389316  av EmilSolli

Daniel_hoy skrev:
w-132 skrev: jepp eg og vett det ;) men du må jo opp i 6-10tusen får den fangeren der :-(
Den burde koste 100 tusen så ingen kjøpte den...

*knis* haha, enig :p