TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Vær sÃ¥ snill, MX5?!?!?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #384804  av marlboro1310

Could somebody pleaaase shut this motherfxxxer up :?: :?:

http://www.dagbladet.no/2011/03/23/tema ... /#comments

blir så jævla oppgitt av dagbladet og deres eksperter....
 #384810  av ArildM

Hva?
Mx5 er da en morsom liten Roadster, mulig jeg har gått glipp av noe her?
1600 er daff motor på, og jeg ville ha valgt Mr2 en hvilken som helst dag over MX5, men sånn bortsett fra det så :lol: :)
 #384823  av hmsilset

Har prøvd en med 180hk.Første i Norge med turbo ifølge eieren.Var morsom den, men alt for liten plass i bilen.
 #384864  av predator

Liker Mx5 veldig godt jeg.
Blir å kjøpe meg en når jeg får solgt mr2en også. En NA.
Bannet jeg i kirken no kansje?
 #385051  av marlboro1310

Sikkert OK. men en 1992 mod MR2 Mk2 GTi eller en 1992 MX5? mest for penga? MR2n any fuckin day :!: :!: :!:
 #385052  av dca

har heller aldri skjønt den der mx5 greia.. sikkert litt morsomt å kjøre noen timer men fy faen så stygg de er..
 #385056  av marlboro1310

reportasjen er vel grei den sånn sett, men at den er foretrukket foran MR2 Mk2 som sommer roadster kan jeg ikke skjønne, og hvordan de kan påstå at den leverer mest for penga...er ikke med på den i det hele tatt, og det som ble skrevet i kommentarfeltet irriterte meg grønn :!:

Har kjørt begge, MX5en er direkte seig sammenliknet med en MR2 Mk2...og veiholdningen gidder jeg ikke begynne på engang, interiøret i MX5en kan ikke matche kvalitetsfølelsen du får når du setter deg inn i en MR2 Mk2 for første gang, ikke på langt nær, setene i Mk2en er supre, og alt er lagt til rette for en travel\aktiv biltur...

correct me if I`m wrong, but I aint...

8)
 #385069  av ArildM

Men hey, vil dere virkelig at alle dagbladets lesere skal kjøpe seg Mr2 :!: :?: Synes vi skal være fornøyd med at MX5 har frisørbilstemplet som den har og at den anbefales varmt til alle "smårike" 40åringer som vurderer en "sporty" bil til seg eller kona :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 #385071  av marlboro1310

hehehehehe, jeg vil at den reelle sannhet skal frem, det ubesudlede faktum...den udiskutable konklusjon frem i lyset! hva folk velger å gjøre\kjøpe får stå for deres regning...
Blir litt som når en kollega sa til meg at en MR2 ikke er en sportsbil, men en Mercedes 190E var det...altså, case closed. Prosecution rests...

:lol:
 #385085  av ArildM

:shock:

Akkurat det jeg mener! Slike amatører vil vi jo ikke ha her uansett :oops: 8)
 #385086  av mr2storbrua

Nja, man kan jo håpe at de tar til vett en gang. Selv om jeg personlig bare har eid toyota, så har jeg forståelse for at ikke alle kan være like heldig som meg, og dermed har levd i god tro om at de har kjørt den beste bilen :mrgreen:
 #385101  av EXS

mr2storbrua skrev:
marlboro1310 skrev:Blir litt som når en kollega sa til meg at en MR2 ikke er en sportsbil, men en Mercedes 190E var det...
:lol: :lol: :lol:
nå skal ikke jeg hive bensin på bålet :lol: men mercedes 190e 2,3 16V og 2,5 16V er fantastiske sportsbiler + mb 190e EVO 1 og 2 ble jo regnet som virkelige M3 killere... men nå er jo jeg litt partisk siden jeg har drevet på og av med den modellen i mange år :P