Hei!
Lurer på om noen her inne har noen formening om hva orginalrådene tåler i 3SGTE (2.gen)?
Jeg planlegger å hente ut ca. 500hk i motor, står i JE-smidde stempler, og planen nå er å handle inn deler til grommere topp, og evt. om det er vits å legge penger i råder i samme slengen.
Saken er at det er nylig byttet stempler, honet på nytt, nye veiv og rammelager, og ser ikke vitsen å demontere dette for så å må bytte ut allerede nye deler om f.eks orginalrådene fint klarer 600hk.
Kim-G
Lurer på om noen her inne har noen formening om hva orginalrådene tåler i 3SGTE (2.gen)?
Jeg planlegger å hente ut ca. 500hk i motor, står i JE-smidde stempler, og planen nå er å handle inn deler til grommere topp, og evt. om det er vits å legge penger i råder i samme slengen.
Saken er at det er nylig byttet stempler, honet på nytt, nye veiv og rammelager, og ser ikke vitsen å demontere dette for så å må bytte ut allerede nye deler om f.eks orginalrådene fint klarer 600hk.
Kim-G
00 Lancer EVO VI RS2 LE (005/130)
94 Mondeo 2.0 GLX
x 05 BMW 320DT M-Sport (E46)
x 90 Toyota Celica GT4
x 86 Volvo 240
x 93 Volvo 240 (B230FK)
x 92 Ford Sierra
x 86 BMW 320 E30
94 Mondeo 2.0 GLX
x 05 BMW 320DT M-Sport (E46)
x 90 Toyota Celica GT4
x 86 Volvo 240
x 93 Volvo 240 (B230FK)
x 92 Ford Sierra
x 86 BMW 320 E30