TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Alienware m17x

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #385284  av MRPETTER

Økonomi og fotoredigering: ) ellers er det jo morsomt med en data som er litt bra på alle måter: )
Bruker dataen min mange timer hver dag, og det kommer jeg alltid til å gjøre med økonomi utdanning, så det er viktig for meg at det er en super data, som er holdbar: )
Har ikke satt noe budsjett, vurderer det meste:) men for og sammenligne med alienware kan vi si under 20 da: )
 #385304  av inzane2012

da kan jeg heller anbefale deg å stikke inn på komplett å "bygge" en selv :)
 #385310  av Zepticon

MRPETTER skrev:Økonomi og fotoredigering: ) ellers er det jo morsomt med en data som er litt bra på alle måter: )
Bruker dataen min mange timer hver dag, og det kommer jeg alltid til å gjøre med økonomi utdanning, så det er viktig for meg at det er en super data, som er holdbar: )
Har ikke satt noe budsjett, vurderer det meste:) men for og sammenligne med alienware kan vi si under 20 da: )
Det du vil ha, er en Mac :mrgreen:
15" basisutgave, så kjøper du deg 8 gig ram og en 160/250gig SSD fra komplett og seter i.
Sist redigert av Zepticon den 27 mar 2011 14:21, redigert 1 gang totalt.
 #385311  av MRPETTER

Zepticon skrev:
MRPETTER skrev:Økonomi og fotoredigering: ) ellers er det jo morsomt med en data som er litt bra på alle måter: )
Det du vil ha, er en Mac :mrgreen:
Ja, kansje det: )
inzane2012 skrev:da kan jeg heller anbefale deg å stikke inn på komplett å "bygge" en selv :)
HAdde jeg kunnet nok om data så: ) hehe
 #385313  av inzane2012

er ikke så vanskelig på komplett, du får en basis utgave av f.eks acer eller asus, så velger du bare en annen cpu, mer minne, større hd og bedre skjermkort :)