TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• eksoslukt!!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #385655  av loft

Dette gjelder spesielt når bilen er kald (kjører alltid rolig til bilen er god og varm), men man må jo akselere for å komme fremmover. Og da lukter jeg eksos i cabinen... :s
Mangler en mutter på oksygensensoren/lambdaen kan det være at pakninga gikk te helvette pga jeg ikke ordna muttern (bolten knakk og er sveisa fast elrno)?
forslag?
 #386035  av Andrepedersen

Bruker som regel å komme om du har frieksos, merka det selv på en annen bil det var frieksos på :) Skal riktignokk være en del før du skal merke noe spess av det, men det kan også være at det er rusthull det siver eksos inn ifra. Skjekk dette, spess etter rusthull ved hjulbuer bak/kanal bak.
:wink:
 #386037  av loft

takk for svar.

ja kom jo til å tenke på selv at, ehm bilen er 19 år gammel. Og jeg tviiiler på hvis du kjører utafor brygga så flyter den fint og ikke noe vann kommer inn. Men ska ha den opp på bukk snart og se!:)
 #386084  av Andrepedersen

loft skrev:takk for svar.

ja kom jo til å tenke på selv at, ehm bilen er 19 år gammel. Og jeg tviiiler på hvis du kjører utafor brygga så flyter den fint og ikke noe vann kommer inn. Men ska ha den opp på bukk snart og se!:)

Hehe, ingen normale biler gjør det :)