TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nye felger!!!!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #48794  av ErikG

Fått på nye felger nå. TSW Pace 8x18 med 225x35 dekk. Veit at bilen bør senkes, men det kommer.
Vedlegg
Nye felger 002.jpg
Nye felger 002.jpg (84.34 kiB) Vist 2030 ganger

#48795  av ErikG

.
Vedlegg
Nye felger 005.jpg
Nye felger 005.jpg (93.51 kiB) Vist 2027 ganger
Nye felger 003.jpg
Nye felger 003.jpg (87.11 kiB) Vist 2026 ganger

#48798  av Kjelliken

:D Det der så jo fett ut det der. lurte lit på de jeg også når jeg kjøpte felger men syntes de lingnet for mye på OZ felgene så derfor valgte jeg noen andre.. :wink:

Men det så jo skikkelig fint ut det der..

#48813  av Erlend

Damn, de var digre! Og fete... 8) Passet bra til bilen, litt rallyinspirert og skikkelig clean!

#48817  av chris

pen bil!!

tror dog jeg ville vurdert spacere bak, om jeg hadde hatt celica.

#48820  av ErikG

veit. Trenger noen spacere bak. 20mm hadde jeg tenkt

#48857  av sindrejl

fy heite dem var lekre!!!!!

#48859  av Gjertsen

de felgene passa bra på din bil. selvom jeg ikke er så keen på mange eika!

Ja senking bak er ett must nesten. bilen min er skit høy bak i forhold te forran. kjører på 17" og vurderer senking av 35mm bak.

#48870  av chris

Gjertsen skrev:de felgene passa bra på din bil. selvom jeg ikke er så keen på mange eika!

Ja senking bak er ett must nesten. bilen min er skit høy bak i forhold te forran. kjører på 17" og vurderer senking av 35mm bak.
tror jeg hadde valgt spacere bak, før jeg hadde valgt senking :)

#48873  av ErikG

blir nok ikke senking med det første. Driver og dealer styling og lakk. Stylingkompaniet ville ikke lakke bilen med styling uten at det var styling fra dem. De skulle sjekke litt rundt om de kunne ta inn stylingen til meg da. Da var det greit. Venter bare å svar fra dem nå.

#48952  av s.lie

seriøst, du må senke!!! få deg et senkesett med 40mm som jeg har. skal love deg at den blir høy likevel,men den blir bedre. glad jeg har fått bygd den ned litt:)

#49426  av @lpher

Whoa! SÃ¥ rimelige nice ut de felgene der ja! :D

@lpher