TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bremser til celica mk7....

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#48854  av CelicaTurbo

prøv Tarox, jeg tror dem har seriøst store frontbremser tilgjengelig for din bil, men også til en seriøst høy pris.. godt over 10.000 tenker jeg.

#48860  av densortecelicaen

Jeg skal ha komplette kitt med stålspunnede slanger,kaliptere både foran og bak.. har funnet brembo-kit.. 330mm foran tror jeg.. :) men jeg vil gjerne ha japanske merker på bilen.. ellers må jeg kjøpe bremboene... :?

#48881  av CelicaTurbo

vet ikke hvor tarox kommer fra men dem er vel gjerne amerikanske? Også dems kit er skiver på rundt 330mm 6-pots kalippere med alt som er nødvendig, men hvem som forhandler aner jeg ikke..

kjenner ikke til noen japanske leverandører her..

#48884  av Kjelliken

:D Fensport forhandler tarox til celica. både ti og seks stemplede kalippere.. :wink:

#48953  av CELICA2001

Hallo. Har skiver fra AEM på min bil. 330 mm skiver foran og bak. Kan brukes med orginal kalippere. men de kommer med 4 pots kalippere foran snart (er under utvikling). Komplett sett foran og bak koster ca 12000kr. Skaffes på http://WWW.POWERZONE.NO .Vet ikke pris på kalippere ennå . Men det funker :twisted: veldig bra med bare skiver også 8)

#49367  av densortecelicaen

Er powerzone jeg bruker så det er der jeg har bremboene fra.. Lars hadde ikke fått svar fra aem eller noen av de andre han hadde spurt ennå så.. men jeg lurer på om det ikke blir brembo fordi evo 8èn har jo det ,å den er jo made in japan så da må det bli kult på min å... :D

#49368  av densortecelicaen

CelicaTurbo skrev:vet ikke hvor tarox kommer fra men dem er vel gjerne amerikanske? Også dems kit er skiver på rundt 330mm 6-pots kalippere med alt som er nødvendig, men hvem som forhandler aner jeg ikke..

kjenner ikke til noen japanske leverandører her..
Ellers har hvertfall Crasy tuning tarox.. om du noengang lurer på det.. :wink:

#49395  av GT4 CS

ikke for og væra altfor kritisk. Men vet tarox bremser ikke kom så godt overens med norsk veisalt før. Alt satt seg,Skiva rusta MYE og calippere og klosser det samme. Hadde sjekka ut detta før jeg kjøpte. Gutta hos crasy tuning vet sikkert detta,og om det er noe problem lenger. :D