TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lambo dører pÃ¥ TRD 2000GT???

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #394171  av niklasf91

Sitter og lurer på om dørene "kræsjer" i fronten på bilen...?
Noen som har noe erfaringer eller tips?:)
Vedlegg
MR2 paint.jpg
MR2 paint.jpg (78.6 kiB) Vist 1036 ganger
 #394307  av Toms_3S-GTE

Du skal nok ikke se bort ifra at det treffer nei.

Men du har ett par mye større problem først:
1:FÃ¥ tak i en TRD 2000 GT/Ett godt replica kit.
2:Få ett eventuelt replica kit på bilen og få det til å se bra ut.
3:Få godkjent det hos biltrangsynet. <---Det største problemet!

Edit: Ser nå at det kan se ut som om bilen på bildet er bilen din, isåfall ville jeg bare ha bestilt og gjort ett forsøk, og skulle det ikke gå er det sikkert noen som vil kjøpe kittet av deg(LSD-kittet).
 #394579  av niklasf91

Toms_3S-GTE skrev:Du skal nok ikke se bort ifra at det treffer nei.

Men du har ett par mye større problem først:
1:FÃ¥ tak i en TRD 2000 GT/Ett godt replica kit.
2:Få ett eventuelt replica kit på bilen og få det til å se bra ut.
3:Få godkjent det hos biltrangsynet. <---Det største problemet!

Edit: Ser nå at det kan se ut som om bilen på bildet er bilen din, isåfall ville jeg bare ha bestilt og gjort ett forsøk, og skulle det ikke gå er det sikkert noen som vil kjøpe kittet av deg(LSD-kittet).
Det er min bil på bilde du ser:P haha! Så TRD 2000 GT kit er montert og ser nydelig ut:) Godkjent hos biltilsynet er en annen sak:P
 #394734  av klukke

Dette vil nok krasje met kittet vil jeg tro, har selv prøvemontert et lambokit på min bil, uten breddekit.
Min erfaring med bolt-on kit / Lsd kitet e at:

Med vanlige hengsler så vippes jo døren "inn" bak på frontskjermen.

Med lambokittet så blir døren sjøvet ut av selve karroseriet for å få nok vinkel til å ikke krasje med noe på vei opp til vertikal stilling. For døren må alltid litt ut så opp. ( litt vanskelig å forklare )

No har ikke jeg LSD kittet, men tror nok det funker på samme måte.

Angående godkjenning av breddekittet, så e vel ikke det nødvendig med mindre du endrer bilens akselavstand (med f. eks. spacere) eller bilens totale bredde (som er speilene). Hvis eg ikke har missforstått det jeg mener noen skrev til meg her inne for en stund siden :)
 #394737  av celicat23

Her får du en viss ide om hvordan det er, så får du se på din egen bil om du tror det er en god ide. Ser ut for min del som de er laget for at forkant på døra går ganske nær forskjermen, så vet ikke helt hvordan det blir på din...

[youtube][/youtube]

[youtube][/youtube]

[youtube][/youtube]

[youtube][/youtube]