TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Politiet en gjeng med horer????

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #49056  av Kjelliken

:? Tengte jeg skulle bare ligge ut noen få sammenlingninger her.. :oops:

For når en tenker over det så ragger horene gatelangs og tar betalt av tilfeldig forbipasserende. Og politiet gjør akkurat det samme, men de har sine egne metoder..
Horene tar betalt for en bestemt jobb til bestemt pris og hvor lenge en holder på.
Menst politiet derimot jo fortere jo dyrere.. og appåtil kan de nekte deg i å kjøre videre.. der har horene noe å lære lol..
nok om det men politiet kan stoppe deg og ta betalt for allslaks mulige ting fra hvor rask du er til hvor full du er osv.. der er horene mye greiere de bare driter i hvor fort du er og full du er de vill jo bare ha penger og du får garantert kjøre videre om du skulle være lynrask.. hehe..

Men som sagt er dette bare en ren hypotetisk sammenlikning av to forkjellige arbeids grupper.. :twisted:
Sist redigert av Kjelliken den 12 jun 2004 19:14, redigert 1 gang totalt.

#49057  av funkes

Jeg sluttet å være så tøff som du da jeg var 12 år...
 #49067  av turboman

Kjelliken skrev: Denne tråden får fortsette litt senere må løpe på jobb ... :wink:

....MÃ… den fortsette??? :wink:

#49069  av Kjelliken

8) Jeg ble ikke tøff før jeg ble tolv, siden far har vert politi..

Og jeg har egentlig ikke noe imot politiet heller, men politiet der jeg bor er ikke helt god. Og det verste av alt faderen mener jo det samme hehe..

Syntes dette bare var en morro sammen ligning håper ingen tar seg nær av det :wink: :roll: :oops:

#49201  av chris

Jeg har bare dårlige erfaringer med politiet (nei, ikke fordi de stopper meg om jeg kjører tulling, men av helt andre årsaker), så jeg liker sånne sammenligninger :D