TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• noen meninger om www.motorimport.dk?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #395200  av Arne Einar

Hei.
Dette har vel muligens blitt diskutert en rekke ganger tidligere.
Men jeg lurte på om det er noen misfornøyde kunder som har handla på www.motorimport
i det siste? Vurderer sterkt å handle en motor eller en rearcut til en mr2 mk2 for ombygging.
har dere noe meninger om jeg burde kjøpe rearcut fremfor kun motor så tas det imot med takk :)
 #395206  av Scotty

Bare positiv erfaring fra meg hvertfall.. fikk en kopi av orderen når jeg henta motoren med lavere sum så det ble rimeligere om jeg ble stoppet på grensa. Hyggelige folk. Eneste må vel være at det manglet endel på motoren, ting som sitter rundt omkring på blokka etc, men prisen deretter.
 #395214  av Haugrud

Jada, han sender han...fikk akkurat en gearkasse sendt oppover til celicaen..kom på 1600kr opp til Valdres..sikkert noe samme pris for en motor! Kan vel legge til at jeg kjøpte en 4AGE av han for noen år siden, som drakk olje og gikk rådebank i med en gang, men han ordna opp for seg og sendte ny veiv og nye lagre:)
 #395219  av MR2i

Jeg kjøpte en 4AGZE i fjor som hadde stått ganske lenge. Blokk måtte borres pga dette. Samt kammene var rustet i anlegg.
Iogmed jeg skulle restaurere hele motoren likevel pga turbo-konvertering var ikke boringen det store problemet.

Hadde jeg skiftet olje og brukt motoren direkte, hadde ikke motoren holdt mange milene. :(
Han sendte andre kammer og fikk bra pris og gratis frakt på nye stempler.

Litt misfornøyd på selve kjøpet, men han ordnet opp etter mine ønsker.

Tollen derimot.. der ble det problemer. Man kan ikke få brukte deler gratis.. da blir du mistenkeliggjort... Brukte 3 uker for å få ut 2 stk brukte kamaksler...
 #395261  av MR2i

Er ingen toll. Kun mva.

Årsaken til de 3 ukene var pga det sto 0,- kr på fakturaen. Det var visst ikke mulig.

Motoren gikk veldig greit å få hit. Gikk 5 dager. Levert på pall til de som skulle bygge motoren.
 #395291  av rkarlsen

Han er veldig grei. Han svarer på det meste hvis du lurer på noe. Kjøpte selv motor til MR2-en min. Står klar til å settes inn i bilen men venter på svar fra BT ang avgass krav.