TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 1993 MR2 GTI salg MÃ… BORT. 30.000,- veiledende, kom med bud.

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #395330  av mailman1

Lufter tanken på å selge bilen. Det er snakk om Sven her inne sin tidligere bil.

min tråd som omhandler bilen generelt
viewtopic.php?f=62&t=34436

Sven's tidligere annonse
viewtopic.php?f=68&t=32033

Kjøpte den for 68k... Har gjort litt med den. Den har fått litt pynting i lakken. Fått et mislykka forsøk på å stoppe boblene på bakvinga. (profesjonell lakkerer, men boblene kom tilbake etter ett halvt år. Noen kaller dem sjarmbobler ellernoe) Den er blitt senket 3cm med lesjöfors fjører og gule koni justerbare dempere. Originalfjørene har jeg enda.
Godkjenninga av senken gikk greit og står i vognkortet. Desverre spesifisert på vinterdekka. gidd liksom:) Men di betrygga meg om at det ikke var et problem.
ellers så har den trilla 208.000 mener jeg å huske. Ska sjekke. Motoren sviver fint. Bremsene foran skraper litt :\
Prisen jeg tror jeg vil ligge på 60k. Har spandert en del penger på den men.. den har runda 200.000 .. og det er jo tross alt en milepæl.
Vil tro det er en rettferdig pris for en velholdt mr2. Mye av historikken er her på forumet.

Bare å drøse i vei. Jeg er verken desperat eller sugen på å få den bort. Spørsmål, innvendinger. whatevz :)
Sist redigert av mailman1 den 04 jul 2012 11:34, redigert 3 ganger totalt.
 #395358  av Sven

Hadde jeg hatt MYE bedre økonomi så skulle jeg kjøpt den tilbake. Kanskje neste gang :D
Lykke til med salg!
 #395364  av mailman1

hehe. takker sven! Fikk du sett bilde bror din tok? Liten verden :)
 #395371  av Sven

Ja fikk det. Skikkelig artig :D
 #395392  av mailman1

Han lillebror din vil ikke ha den da? :)
 #395426  av Sven

Han har ikke lappen han. Likte ikke å kjøre bil han visst :shock:
Men vi er visst brødre :D
 #395539  av mailman1

Ingen som vil kjøpe en velholdt MR2 GTI ?

Eneste feature som ikke fungerer er den elektriske antennen!
Noen som kjenner noen som har lyst på en sportsbil!? få ordet ut på gata! ;o)

Today, Tomorrow, Toyota!
 #396435  av Zerpent

Åååååh!

Hadde jeg vært i en noe bedre økonomisk situasjon så skulle jeg kjøpt denne tvert! Jeg var den første eieren i norge av denne bilen. Sven kjøpte den av meg.

Ser den har blitt godt tatt vare på. Savner denne bilen noe enormt :)

Men nå skal jeg ikke snakke vås i salgs tråden din. Lykke til med salget og håper du finner en som tar like godt vare på den fremover :)
 #396779  av mailman1

Jøss. Da er vel egentlig nesten hele den norske historikken representert mannsterke. :) Minus en person som hadde den i et halvt år. ish..

Vel jeg har ikke så trang til å selge den til ikke-intresserte "finn.no-folk" enda. Hvis noen skjønner hva jeg mener.. Den ligger her, for di som kanskje skulle være intressert:)
 #402268  av mailman1

Jeg kan jekke meg ned til 55k. entusiast pris kan vi kalle det:)

Vinterdekk på finfelg. Sommerdekk på Azev felger. Du får også med, et sett med toyo semi slicks på mindre intressante felger brukt kun et par måneder(!) Følger også med et ekstra sett brukte fremkalippere. Planen var å overhale dem. De som er på fungerer bra men har vert litt trege, noe som virker har forbedret seg i det siste ..
Følger med MONSOON Cover fra coveryourcar.co.uk. rimelig god fit! Følger med ekstra pakninger til T taket fra twosrus. Det lekker kun ved direkte spyling på høyre side, derfor har jeg utsatt å skifte dem ut foreløpig.
 #414862  av mailman1

Bumper denne jeg. Nå må den bort. Kan ikke sitte på 3 biler for DNB forsikringsfolka blir grinete.
 #415179  av mailman1

Solgt.

Vanskelige å selge disse. Alle nordmenn skal jo bare ha golf eller stasjonsvogn
 #415202  av FT86

mailman1 skrev:Solgt.

Vanskelige å selge disse. Alle nordmenn skal jo bare ha golf eller stasjonsvogn
jeg solgte min ganske lett (tok litt over en uke på finn.no) fikk 1500 mindre enn det jeg kjøpte den for :) meeeeen kostet jo også på en 10 lapper da ;P
 #421309  av mailman1

Solgte den for godt under halvparten av hva jeg kjøpte den for. Så... kjøper har god grunn til å være fornøyd :D