ArildM skrev:Enig med Bose her.
AW11 sc er da levert med E51 kasse originalt, så ser ikke helt problemet. Endringen er ikke synlig med mindre du er kjenner.
Ja, men da er man i gråsonen igjen..
Og blir det oppdaget, så kan du regne med at resten av bygget ikke blir godkjent heller.
Greit når man viser bilen på vanlige verksteder.. noe annet når man skal til Risløkka og folk som kan litt mer enn vanlige vegvesenansatte...
Skeptisk..
Men hva er det som knekker først på C52? Leser på et annet toyotaforum at det er flere som kjører med C52 som har 300+ bhp som også holder..
Det er vel rivstarter og voldsom giring som knekker kassene...
Selv har jeg mest lyst til å få tak på dog-sett og endre selve akslingene.
Men dette kan jeg alt for lite om. Men han som bygde motoren for meg kan masse om det...
67 Kadett Coupe - 72 Ascona A - 72 Mercedes 220 - 76 Escort RS 1600 - 84 Peugeot 205 GTI - 86 Peugeot 205 GTI - 86 Toyota MR2
86 Citroen CX 25D - 90 Citroen CX 25TRD - 96 Escort - 99 VW Passat TDI - 86 Toyota MR2 - 2006 VW Passat TDI - 86 Toyota MR2