TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• GoProHD

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #396502  av loft

Hei, vet mange her inne har lyst/har tenkt og uheldigvis noen har kjøpt ( i norge), gopro HD.
Bare så dere vet får dere det til under 2100kr hjem i postkassa di (det er med frakt og moms/toll).
Tenkte skulle opplyse så ingen kaster bort penger.
ebay.com !
 #396504  av sindrejl

faktisk har jeg mer lyst på det litt mindre, contour kameraet.. men fant ikke det noe særlig billigere på ebay. Dog er det generelt rimeligere enn GoPro. Noen som vet forskjellen på disse to?
 #396601  av loft

sindrejl skrev:faktisk har jeg mer lyst på det litt mindre, contour kameraet.. men fant ikke det noe særlig billigere på ebay. Dog er det generelt rimeligere enn GoPro. Noen som vet forskjellen på disse to?
Mindre? gopro er jo knall lite! :)
Så vidt jeg vet er contour kameraet over gopro, når det gjelder hva det tåler og bildekvalitet. Men så koster det litt mer. driver og ser på det nå, finner ingen motorsport"pakker"? Er det kun for hjelmmontering?
 #396631  av pirkka

Jeg har Contour HD 1080P kamera men har ikke montert eller testet :oops: pris er vel over kr4000 Kan monteres bil MC hjelm hund hagle og rifle +++ følger med braketter
 #396662  av sindrejl

loft skrev:
sindrejl skrev:faktisk har jeg mer lyst på det litt mindre, contour kameraet.. men fant ikke det noe særlig billigere på ebay. Dog er det generelt rimeligere enn GoPro. Noen som vet forskjellen på disse to?
Mindre? gopro er jo knall lite! :)
Så vidt jeg vet er contour kameraet over gopro, når det gjelder hva det tåler og bildekvalitet. Men så koster det litt mer. driver og ser på det nå, finner ingen motorsport"pakker"? Er det kun for hjelmmontering?
På alle "pakker" jeg har sett koster contour en del mindre.. ligger på mellom 2250-3000 alt etter om man skal ha gps eller ikke. Kameraet har en annen form enn gopro og oppfattes delfor av meg som mindre, og det er definitivt ikke bare for hjelmmontering. Følger med en av de råeste sugekoppene jeg har sett. Sitter som støpt på karosseriet :)=
 #396797  av magnesmurf

loft skrev:Hei, vet mange her inne har lyst/har tenkt og uheldigvis noen har kjøpt ( i norge), gopro HD.
Bare så dere vet får dere det til under 2100kr hjem i postkassa di (det er med frakt og moms/toll).
Tenkte skulle opplyse så ingen kaster bort penger.
ebay.com !
Vil gjerne vite hvordan du får til det regnestykket? Du snakker om motorsport utgaven?
Sist jeg regnet på det havnet et Go pro fra ebay på ca 2500-2600kr inn i landet, uten minnekort. Inkludert moms og frakt, forutsatt at man tar utgangpunkt i at det koster 300$ på ebay.
Skulle det skje noe med kamera er det jo håpløst å reklamere til usa eller på ebay i etttertid.
Da betaler jeg heller 800kr ekstra for å kunne gå inn i en norsk butikk og reklamere. Gopro går vel for ca 3100kr på tilbud i norge nå til dags, inkludert minnekort.

Men hvis man klarer å krype under 2000kr for et Go pro ferdig levert på døra er det jo alikevel aktuelt å kjøpe på ebay.