TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilen klar til acr høstreff 2011 .Focus 2jzgte

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #396624  av Noxan8

så på denne sist Vårtreff på ACR, en kompis av meg er Mekaniker på den bilen :p går passe friskt :P
 #396641  av rattlesnake

EXS skrev:saft suse :shock:

finnes det noen prosjekt tråd om dette monsteret ?
Ja det finnes ,men den ligger på Fmcn.no man må ha profil for å se prosjekt tråden..

Har tenkt på å kansje laget en prosjekt tråd på dette forumet og,men har vegret meg litt i og med bilen ikke er toyota.Er ikke sikkert det blir så godt motatt :P
 #396645  av Zepticon

EXS skrev:jeg tror ikke NOEN i klubben vil ha noe imot en prosjekt tråd om denne bilen :wink: den har jo toyota sjel
Jepp! Vi er ikke merkerasister så lenge bilen ikke er tysk, fransk, amerikansk, ruasiak eller koreansk:)
 #396646  av rattlesnake

Zepticon skrev:
EXS skrev:jeg tror ikke NOEN i klubben vil ha noe imot en prosjekt tråd om denne bilen :wink: den har jo toyota sjel
Jepp! Vi er ikke merkerasister så lenge bilen ikke er tysk, fransk, amerikansk, ruasiak eller koreansk:)

hehehe..Nå trot jeg faktisk di fleste focuser som er lhd er byggd i tyskland altså :lol:
 #396653  av inzane2012

enig med flere her :) er det 2jz-gte i en bil så er den mer enn velkommen hit :)
Er flere her inne som ikke har toyota men som legger ut bilder og tråder om bilene sine fordi om. Er prosjektet godt gjennomført, så spiller det liten rolle (for min del vertfall) hvilket merke det er ;) Her inne elsker vi ett skikkelig godt byggverk!