TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• S: 2001 Lexus IS200 TTE supercharged

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #397234  av Amund

Skal no selge min 2001 Lexus IS200 Sport

2 eiere, eg har hatt bilen i over 4 år, og den har fungert utmerket hele tiden. Var på langtur til Nürburgring i fjor sommer, og det understellet som står på bilen nå fungerte over all forventning på ringen! (viewtopic.php?f=51&t=36260)
Det har ikkje vert servicehefte på denne bilen, men er kvitteringer for alt verkstedarbeid som er gjort opp til 93.000km. Etter dette har eg kvittering på deler som er kjøpt, då eg har utført service sjølv.
Veldig synd eg må selge, men har kjøpt meg billigere pendlerbil med god plass til bildeler.
Prisantydning: 130.000
TLF: 95912915

KM: ca176.000
Gir: Manuell
Registerreim, vannpumpe og løpehjul/strammer skiftet på 156.000km.
Understell: TTE senkesett / Bilstein Sport dempere (Senkesett forhåndsgodkjent, må vises på trafikkstasjon med hjulstillingspapirer)
TTE frontlippe
Mørke originale baklys (originale medfølger)
hvite/sota tåkelys i bakluke (originale medfølger)
TTE kompressorsett er montert, dette er forhåndsgodkjent men må vises på trafikkstasjon. Ingen avgifter, da bilen er 10 år gammel. Planen er å vise bilen før salg, slik at den er ferdig godkjent.
Ny i Norge.
Kenwood DNX5220BT 2-DIN multimediaspiller montert i bilen. (original medfølger)
Alle skiver/klosser skiftet i vinter.
Oljeskift på motor hver 10.000km, kun gått på Mobil1 olje i mitt eie.
Redline MT90 olje på girkassen, skiftet for 20.000km siden.
Vinderdekk: PÃ¥ halvshabby 16" felger. 205/55-16 continental, brukt 2 sesonger.
sommerdekk: Originale 17" sport felger, 215/45-17 Firenza. Gått ein sesong. (skulle være EU-ok felger, derfor billigdekk)
8x18" ET40 felger med utslitte Falken gateslicks medfølger. Mulig disse felgene må rettes, var i vert fall kast i de når eg tok de av.

Prosjekttråd: viewtopic.php?f=62&t=23342&hilit=Lexus+IS200&start=30

-EDIT-
Bildene er ikkje heilt oppdaterte, har fjerna alle emblem bak, bortsett frå "L" logoen i midten. Original eksos er komt på igjen, og tåkelysene er blitt svarte. (som sagt, originale følger med)
 #397236  av ArildM

Stikker i banken i morgen den dag og hører ang denne!
 #397258  av Amund

Bilde av motorrommet.
Som dere ser, har eg fått tak i svarte silikonslanger, og rørene er pulverlakkert silkematt svart. Dette for å gje det heile ein meir original look.

Det står for tida montert eit K&N luftfilter i boksen. Det er også heilt original eksos som står på bilen, dette pga godkjenninga.

For seriøst intresserte så har eg litt bilder av monteringsprosessen, for å vise at det er montert skikkelig.

Tok også service på AC anlegget i bilen rett før sommeren, fekk då fylt ny gass og lekkasjetesta systemet.
Vedlegg
DSC01242.JPG
DSC01242.JPG (1.35 MiB) Vist 3021 ganger
 #397503  av galx

Amund skrev:Bilde av motorrommet.
Som dere ser, har eg fått tak i svarte silikonslanger, og rørene er pulverlakkert silkematt svart. Dette for å gje det heile ein meir original look.

Det står for tida montert eit K&N luftfilter i boksen. Det er også heilt original eksos som står på bilen, dette pga godkjenninga.

For seriøst intresserte så har eg litt bilder av monteringsprosessen, for å vise at det er montert skikkelig.

Tok også service på AC anlegget i bilen rett før sommeren, fekk då fylt ny gass og lekkasjetesta systemet.

Heisan.
Var ikke klar over at denne lekkerbisken hadde presse :)
Lykke til med salget, solgte nettopp min.
 #397651  av ArildM

Var på kurs på jobben i store deler av forrige uke så det ble ikke meg som rakk å slå klørne i denne i alle fall :? Gratulerer med salg og håper ny eier tar godt vare på denne 8)
 #397663  av sindrejl

Hørte noen rykter om at den kommer til å gå i Trøndelagstraktene :)