tjææææ........... Sitter på jobb å "læxer", lite å ta seg til atm 
så jeg tenkte litt.
400hk må jo lugge passelig i nakkhårene
om det er på hjulene eller motoren har jeg ikke bestemt meg ennå 
SÃ…H:
satt å kjiket litt på ebay:
Eagle råder og JE stempler - "holder til 600 hk" må da funke ypperlig.
Må vel ha et nytt grenrør, en ny turbo. Har tenkt litt på Garrett GT30? forstår ikke en dritt av AR mål osv så her vil jeg trenge hjelp.
Kammer må man vel ha nytt. vil orginale gti kammer gjøre jobben eller på man opp noen hakk råere?
ventiler? må toppen portes eller flower den fint nok i orginal tilstand ?
Ic: vil en vanlig sidemount greddy sak holde til 400hk eller må jeg til med vannkjølt system eller ic i bagasjerom?
Veiv å rådelager vil bli kjøpt nytt, kontrollsjekk av blokka vil og bli gjort. toppen vil få nye ventiltetninger - shims osvosv..
Innsug? må man ha et nytt innsug? å hvor i guds navn får man kjøpt det?
dyser må vel oppjusteres, hvor store? har lest mange bruker dysene fra supra?
fuelrail ? har hørt den er litt trang ?
pumpe? vil walbro 255 funke eller må d større til ?
å til sist: det værste. Ecu -.-
hva er "maks" orginale styre enheten takler før man må kjøpe nytt tenningssystem og bensinsystem?
Og girkassen? hvor mye tåler disse egentlig ?
har liksom aldri sett eller hørt noen som har rast girkassen sin her
Dette er jo da en tanke som slo meg på jobb, å har ingen direkte planer om å utføre.
Men hadde vært litt kos å fått svar på det jeg lurer på, så kunne jeg regnet litt på hva deler hadde kommet til å koste, så kanskje bilen min blir litt sprekere iløpet av vinteren

så jeg tenkte litt.
400hk må jo lugge passelig i nakkhårene

SÃ…H:
satt å kjiket litt på ebay:
Eagle råder og JE stempler - "holder til 600 hk" må da funke ypperlig.
Må vel ha et nytt grenrør, en ny turbo. Har tenkt litt på Garrett GT30? forstår ikke en dritt av AR mål osv så her vil jeg trenge hjelp.
Kammer må man vel ha nytt. vil orginale gti kammer gjøre jobben eller på man opp noen hakk råere?
ventiler? må toppen portes eller flower den fint nok i orginal tilstand ?
Ic: vil en vanlig sidemount greddy sak holde til 400hk eller må jeg til med vannkjølt system eller ic i bagasjerom?
Veiv å rådelager vil bli kjøpt nytt, kontrollsjekk av blokka vil og bli gjort. toppen vil få nye ventiltetninger - shims osvosv..
Innsug? må man ha et nytt innsug? å hvor i guds navn får man kjøpt det?
dyser må vel oppjusteres, hvor store? har lest mange bruker dysene fra supra?

fuelrail ? har hørt den er litt trang ?

pumpe? vil walbro 255 funke eller må d større til ?
å til sist: det værste. Ecu -.-
hva er "maks" orginale styre enheten takler før man må kjøpe nytt tenningssystem og bensinsystem?
Og girkassen? hvor mye tåler disse egentlig ?
har liksom aldri sett eller hørt noen som har rast girkassen sin her

Dette er jo da en tanke som slo meg på jobb, å har ingen direkte planer om å utføre.
Men hadde vært litt kos å fått svar på det jeg lurer på, så kunne jeg regnet litt på hva deler hadde kommet til å koste, så kanskje bilen min blir litt sprekere iløpet av vinteren

93' Mr2 Medium Stor Turbo