TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kan 90 mr2 kjøre uten lamba?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #398045  av BamseBrakar

kjørte bilen til jobb på fredag og akkurat i det jeg har parkert dør den bare, og efi sikringen hadde gått. fant ut i dag at ledningen til lambaen hadde klart og snurre seg rundt drivakselen og hadde blitt røsket ut. Noe jeg tror at er grunnen til at efi sikringen går med en gang jeg prøver og starte?

men spm må den ha lambaen eller kan jeg bare koble av den kabelen og kjøre den til et verksted for og bytte til ny lamba?
Noen som har en lamba med ledninger festa i nærheten av drammen så trenger jeg :P
 #398049  av lasse

Du kan kjøre uten, bilen går da etter tabeller og vil gå litt rikt bare.
 #398078  av Audun F

BamseBrakar skrev:kjørte bilen til jobb på fredag og akkurat i det jeg har parkert dør den bare, og efi sikringen hadde gått. fant ut i dag at ledningen til lambaen hadde klart og snurre seg rundt drivakselen og hadde blitt røsket ut. Noe jeg tror at er grunnen til at efi sikringen går med en gang jeg prøver og starte?

men spm må den ha lambaen eller kan jeg bare koble av den kabelen og kjøre den til et verksted for og bytte til ny lamba?
Noen som har en lamba med ledninger festa i nærheten av drammen så trenger jeg :P
Klart å snurre seg rundt drivakselen? Godt jobba :D

Har du noe delenr eller et bilde så kan det jo hende jeg finner noe i eskene mine her ;)
 #398099  av BamseBrakar

hmm kan bare finne første del av delenr : 89465 noen som har resten?

edit: 95 modellen har tydeligvis en som starter på riktig 89465-29825 noen som veit og det er den jeg trenger?
 #398447  av FireWalk

Kan kjøre uten men den vil bare gå normalt på full gass. Ved småkjøring der den vanligvis bruker lambda vil den gå helt elendig.. :) feil kode slår inn og den går i nødmodus helt til den kommer på full gass der den uansett går over til tabell.
 #398481  av FireWalk

BamseBrakar skrev:har egentlig fungert helt greit den uka jeg har kjørt nå. eneste jeg sliter med er at den ikke tar i gang like bra som før:P
Når det skjedde med min forige så gikk den tregt til jeg ga full gass, og da gikk den dårlig i ca et sekund og så kom den plutselig som en kule.. :mrgreen:
 #398493  av BamseBrakar

hehe.. rart at det slår ut så forskjellig:P men nå har jeg fått meg nytt problem da:D vinduene mine fungerer ikke lengre:P trykker på knappen og alt lys forsvinner i den kontrollen, :S