TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kjøpte selvfølgelig feile pærer

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #49724  av Dice

Og jeg som hadde gledet meg. Har allerede fått de nye klarglasslyktene og kjøpte noen diadem lys fra Torshov Bilrekvesita.

"Er du sikker på at disse pærene passer min bil?"

"Jada jada, disse blinklyspærene er standard" sier han. KLOVN :evil: , de passet jo ikke.

Så nå ser jeg etter Osram diadem 7506-7, noen som vet hvor jeg kan få tak i dem? Torshov hadde de ikke.

#49735  av ST182

torshov KAN bestille de, hvis Rodin, (som er leverandøren dems) kan skaffe de, de skal egentlig kunne skaffe alt fra Osram.
Gå tilbake til butikken å spør om de kan bestille de spesifikke Osram pærene, obs du må muligens betale noe på forskudd.

Hvis de ikke vil hjelpe deg , ring kundeservice nr til torshov nr: 81548707 tast 10 for avd Moss spør etter May Liss (samboeren min :) ), så sjekker hun det opp for deg og gir deg en tilbake melding, og kan det skaffes så kan du hente pærene på din nærmeste torshov butikk. :)

kenneth

#49825  av CrazyKnight

Hei, ST182, jeg handla av dama di her om dagen!!! he he...
Flere fra Moss her altså?? :D
Hva er det du kjører?

CK

#49838  av ST182

CrazyKnight skrev:Hei, ST182, jeg handla av dama di her om dagen!!! he he...
Hva er det du kjører?

CK
Heisann, trodde jeg var den eneste fra moss her jeg, morro at det er flere mossinger her da. :)
Kjører rundt i en svart Celica Gti, eneste svarte celican i området med bodykit.

Hva er det du kjører? Kjekt å kunne hilse på hvis man ser noen fra Ts-ogn ute på veiene..

M.v.h
Kenneth

#49839  av Dice

Ringte til Osram Norge og spurte hvilken pære jeg skulle ha og hvor jeg kunne kjøpe de. Da sa hun at jeg skulle ha en pære om heter 7507 og ikke 7506-7.

Hmmm ok, sier jeg. Så ringte jeg Torshov igjen og fikk som svar at de hadde den typen inne. Det var ikke før jeg dro opp der før jeg skjønte at alle diadem pærer har forskjellig sokkel fra dem som er hvite. DAMN.

Noen som har kjøpt slike pærer før og har fått dem til å passe eller? Tips fra han i butikken, var at jeg skulle file vekk den ene knotten slik at den ville passe inni.

Får vel spørre moren min om neglefilen da :oops:

#49848  av ST205RR

jepp bare fil bort den ene knotten 8)

#49860  av turboman

ST182 skrev:
CrazyKnight skrev:Hei, ST182, jeg handla av dama di her om dagen!!! he he...
Hva er det du kjører?

CK
Heisann, trodde jeg var den eneste fra moss her jeg, morro at det er flere mossinger her da. :)
Kjører rundt i en svart Celica Gti, eneste svarte celican i området med bodykit.

Hva er det du kjører? Kjekt å kunne hilse på hvis man ser noen fra Ts-ogn ute på veiene..

M.v.h
Kenneth

Hey-heeey... bor i Moss jeg og, da..

Svart mr2 mkII .... :D

#49884  av Dice

ST205RR skrev:jepp bare fil bort den ene knotten 8)
Da skal jeg prøve det.

Takker :wink:

#49950  av CrazyKnight

Se her dukker det opp flere av oss ja... He he...
Kenneth, er det den Celica'en med sølvfargede "striper" du kjører?
Har sett MKII'en din, Turboman. Det ante meg at du "holdt til" her på siden, uten at jeg egentlig vet hvorfor...

Selv kjører jeg MR2 MKIII, sølvfarget sådan.
Bilder ligger på http://www.haddeland.net/mr2