TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Beste luftfilter for SW20 3SGE?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #401336  av Henrik.W

Da var det på tide å bytte luftfilter da. Men hvilket filter bør jeg bytte til?
 #401372  av DanielJ

Har HKS mushroom på min :) Er veldig fornøyd med det, men må få laget et slags skjold over slit at det ikke kommer så lett vann inn i det.
 #401374  av ad92

har greenfilter på min :) det er upåklakelig fra min side hvertfall :) ville beholdt den orginale luftfilterboksen om jeg var deg forresten..
 #401377  av DanielJ

Har greenfilter også, men merker ikke serlig forskjell på det og HKS filteret. Men som sagt det er ikke domt å bare sette i et innsatsfilter på den orginale boksen. Da slipper du å bli plaget med at filteret får for mye vann på seg.
 #401394  av Henrik.W

Takke for svar! ;) Men det er ikke orginal luftfilter-boks som sitter i. Så kanskje prøve et greenfilter eller soppfilter ;)
 #401403  av DanielJ

Kunne solgt deg greenfilteret, men frakta er jo høyere enn prisen jeg kunne tenkt meg å solgt det for.. Filter 100kr + frakt 160kr... Skrik ut om du skulle være intressert.
 #401440  av IceSan

jeg har en ubrukt pipercross panel filter liggende passet ikke min beams filter boks :D
 #401481  av Henrik.W

IceSan skrev:jeg har en ubrukt pipercross panel filter liggende passet ikke min beams filter boks :D
Har ingen luftfilterboks, ellers hadde det vært fint, for jeg kjører forbi lillestrøm hver dag ;)
 #401605  av tojo

Apexi :-) meget bra filter,har det på begge mine supraer. Pluss at jeg har hatt det på min tidligere Celica.

Gammel filtertest: http://www.mkiv.com/techarticles/filters_test/2/