niklasf91 skrev:3rlend skrev:lystgass fungerer teoretisk likedan som turbo 
ekstra oksygen inn i motor, slik at du kan tilføye mer bensin 
ELLER! Klipp slangen fra Wg, deretter, napp ut slange som går mellom innsug og ting under diagnose stikket, deretter plugg slangen 
J*VLIG enkelt, men mindre holdbart i korte lengder 
Trenger en litt dypere forklaring en det
Innsug og "ting"?
Fins noen deler jeg kan bytte for og få litt mer power?:)
Vet ikke hva denne tingen heter, men går slange fra registerside på innsug og under diagnose stikket.
dette er duppeditten som indikerer for høyt turbotrykk, som deretter gir deg fuelcut,
blender du denne, får du ikke fuelcut.
klipper du slangen mellom wg og innsug har du ingenting som styrer ladetrykket og du har max trykk hele tiden, å heller ikke fuel cut som forhindrer at du får for hlyt trykk.
Funker sikkert som faen et par timer

så raser motoren i staver.
men er jo dog billigste å letteste trim å gjøre
