TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Selges: Mr2 Mk1 20V Blacktop

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #402513  av villejan

Som topic sier, så er det med særdeles tungt hjerte jeg selger bilen min.

Den er meget godt tatt vare på!
Håper det er noen sjeler her inne som kan ta godt vare på denne.

Ny girkasse C52 følger med. Dette er det eneste som ikke har vært skiftet.

Link til salgs-annonse:

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31807713
 #402586  av ure

Ble utrolig fristet nå..... :lol: Kansje jeg må se på denne :mrgreen:
 #403372  av villejan

Da vil jeg gratulere den nye eieren av bilen min. Den er nok i særdeles gode hender!

HÃ¥per nye eieren vil melde seg her etterhvert.
 #403388  av ArildM

Gratulerer med drømmebil! Ta godt vare på den 8)
 #403707  av mk1 black limited

Best for deg det...:-)

Her er et innlegg fra et annet forum jeg skrev etter at vi hentet bilen:

Da har vi fått enda en MR2 i familien...dvs min nevø Steffen har kjøpt en MK1. :P Han er dessverre miljøskadd etter å ha vokst opp med en onkel som har tutet ørene på ham full av godord om MR2ens fortreffeligheter, så det var vel egentlig ingen vei utenom. :-)

Steffen, hans far (min bror) og jeg dro av gårde til Bergen i går morges med Caravelle og bilhenger. Hadde omtrent alt mulig slags vær på turen (via Hemsedalsfjellet), men kom da greit frem til 15:30. Etter en gjennomgang av bilen ble kontrakt signert, bilen lastet opp på henger, det ble tatt farvel med en allerede angrende tidligere eier og så dro vi avsted.

Bilde

Bilde

Bilde

Det gikk helt fint...til vi skulle opp Hemsedalsfjellet...vi kom omtrent halvveis opp stigningene, da var det stopp... Etter en liten times venting på Viking og en svært sympatisk redningsmann kom vi oss omsider av gårde igjen.

Bilde

Bilde

Vi var hjemme igjen ca. 05:30 i dag morges. En lang tur, men en rent euforisk ny eier veiet opp for trøttheten. :-)

Bilde

PS: Grunnen til henger var et par hjullager som bør byttes, vi ville ikke ta sjansen på at de holdt hele veien tilbake over fjellet.
 #403709  av Holger

morrobiler det der ja! :)
 #403710  av ArildM

Godt med litt inspirasjon slik at jeg får fortsatt på min :)

Gratulerer til ny eier med rå bil :) Begynner å bli sjeldent å finne høvelig originale biler i så god stand :)