TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Carlos sainz selges 92 mod.

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #403104  av Maveric

Vurderer salg av go bilen min nå. Jeg har ikke tid til å gjøre den ferdig slik som jeg vil ha den. Jeg har ikke så greie på hva jeg kan forvente for bilen, men tenkte meg ca 75,000,- Seriøse bud utover dette vurderes selvsagt :D
Noe av det negative med bilen er at speedometerwire har vært gåen en stund så km stand er litt uvist. Bilen står i dag på 120 000 og hvis jeg skulle regne grovt på det så tipper jeg km stand er ca 150 000.

Dette har jeg gjort med bilen siden jeg fikk den:

callippere bak
skiver bak
klosser rund baut
servo pumpe
dynamo
byttet spedometer "dings" på gearkasse
dempere og fjærer rund baut. Lesjøfors/ Sachs

Dette bør/ må gjøres etter min mening:

trenger ny lakk. klarlakk flasser av enkelte steder på bilen etter elendig jobb fra lakkerer.
nye calippere/ skiver foran
bytte klosser på håndbrekk bak. mulig også wire
ny clutch (slurer litt på 3 gear)
intercooler virker ikke. ukjent årsak. blir meget varm under kjøring.
førersete er slitt og med et hull på sitteplassen.
litt rust i hjulbue bak. Den ene har jeg pusset/sandblåst/grunnet og tecktylert.

Ring for en hyggelig bilprat :D Bilder får du på mail hvis du er intr. Bilen står i Kristiansand.
95134577
 #403137  av Maveric

ja jeg vet :D burde hatt bilder med, men har aldri fått til å legge inn bilder på dette forumet. Har noe med størrelse å gjøre tror jeg. Og siden jeg ikke er det grann opptatt av data gidder jeg ikke prøve mer heller dessverre.
Så hvis noen vil ha bilder av kjerra så send meg mailadressen din på sms så blir det bilder :D
 #403211  av Andrepedersen

Maveric skrev:ja jeg vet :D burde hatt bilder med, men har aldri fått til å legge inn bilder på dette forumet. Har noe med størrelse å gjøre tror jeg. Og siden jeg ikke er det grann opptatt av data gidder jeg ikke prøve mer heller dessverre.
Så hvis noen vil ha bilder av kjerra så send meg mailadressen din på sms så blir det bilder :D

Ja, er mange som synes den er knotete.. Bruker ikke den selv heller :)
Denne siden: www.imageshack.us er veldig enkel og grei når en skal laste opp bilder.

Lykke til med salget :)