TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Hvor kjøpe? Supra TT Mkiv

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #404665  av iverzen
 
Skal bytte coiler til noen som ikke er 16 år gamle og som tåler litt juling. Samtidig skal skivene bak og klossene byttes.
Har lett litt men blir ikke klok, og det hadde vært greit og handle her i Norge på en måte.
Noen tips?
Litt entusiasme ønskes også velkommen.
 #404668  av Stiansen
 
iverzen skrev:Skal bytte coiler til noen som ikke er 16 år gamle og som tåler litt juling. Samtidig skal skivene bak og klossene byttes.
Har lett litt men blir ikke klok, og det hadde vært greit og handle her i Norge på en måte.
Noen tips?
Litt entusiasme ønskes også velkommen.
Har nettopp bytta coiler på min til Superspark, de ser ut som de originale bortsett fra at de er røde og er bare å bytte ut med de originale. Disse er 10% kraftigere enn de originale. Kjøpte de fra Australia og kan skaffe fler hvis du vil ;)
 #404672  av iverzen
 
Stiansen skrev:
iverzen skrev:Skal bytte coiler til noen som ikke er 16 år gamle og som tåler litt juling. Samtidig skal skivene bak og klossene byttes.
Har lett litt men blir ikke klok, og det hadde vært greit og handle her i Norge på en måte.
Noen tips?
Litt entusiasme ønskes også velkommen.
Har nettopp bytta coiler på min til Superspark, de ser ut som de originale bortsett fra at de er røde og er bare å bytte ut med de originale. Disse er 10% kraftigere enn de originale. Kjøpte de fra Australia og kan skaffe fler hvis du vil ;)
Hørtes bra ut:P hvor mye kom det på? fikser du meg skiver og klosser i samme slengen?
 #404694  av Stiansen
 
iverzen skrev:
Stiansen skrev:
iverzen skrev:Skal bytte coiler til noen som ikke er 16 år gamle og som tåler litt juling. Samtidig skal skivene bak og klossene byttes.
Har lett litt men blir ikke klok, og det hadde vært greit og handle her i Norge på en måte.
Noen tips?
Litt entusiasme ønskes også velkommen.
Har nettopp bytta coiler på min til Superspark, de ser ut som de originale bortsett fra at de er røde og er bare å bytte ut med de originale. Disse er 10% kraftigere enn de originale. Kjøpte de fra Australia og kan skaffe fler hvis du vil ;)
Hørtes bra ut:P hvor mye kom det på? fikser du meg skiver og klosser i samme slengen?
Ble litt over 3000 tror jeg. Send meg en sms på 98 42 78 45 i morra så skal vi se hva vi klarer å fikse. ;)