Jeg har vurdert det dithen at jeg selger Supra`n, fordi den blir mindre og mindre brukt. Bilen er opprinnelig non turbo, men er 100% oppgradert hele veien til turboutgaven, slik at den er en komplett turboutgave. Den er påkostet endel med mye nytt, (bl.a helt ny oppgradert orginalturbo). Yter nok ca 300hk+. Motoren ble totaloverhalt proffesjonellt for ca 80.000km siden. Karrosseriet er breddet for hånd. Det er litt småting å gjøre for å få den helt på topp, kommer an på hvor nøye man er, men det er absolutt ikke uoverkommelig for den rette. Har endel bra deler liggende. Den er eu-godkjent for 3 mnd siden, men har akkurat innlevert skiltene. Jeg har eid bilen i rundt ti år, og den har aldri vært kjørt på bane e.l., kun av meg selv, som er i femti-årene.
Hva som er riktig pris er sikkert diskutabelt, men jeg setter den til 85.000- ferdig pruta, noe jeg anser som rimelig totalt sett.
Den/de som er seriøst interessert kan ringe 45012346 for mer info.
Hva som er riktig pris er sikkert diskutabelt, men jeg setter den til 85.000- ferdig pruta, noe jeg anser som rimelig totalt sett.
Den/de som er seriøst interessert kan ringe 45012346 for mer info.